سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

انقلاب اسلامی ایران مرهون حضور همه ادیان الهی است

اسلامشهر(پانا) - سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت رمز موفقیت همگان در 43 سال گذشته در انقلاب اسلامی وحدت و همبستگی در دفاع از اقتدار ملی ایران است و این امر مهم با حضور ادیان توحیدی تحقق یافت.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران مرهون حضور همه ادیان الهی است

عبدالله مرتضوی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، در شانزدهمین آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی که در آرامستان آشوریان اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: همه ادیان توحیدی در کنار مردم ایران اسلامی با توجه به حفظ خاک، آب و میهن در جبهه هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان ایستادند و شهدای بسیاری نیز از این ادیان تقدیم انقلاب اسلامی شد.

وی بیان کرد: در ایران اسلامی ما همه اکثریت هستیم و اقلیت نداریم و در پازل ایران ادیان توحیدی هم کامل کننده کلمه حق هستند.

در ادامه محمدعلی فقیه، سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در سخنانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مرهون حضور همه ادیان الهی است و بخشی از عزیزان خانواده ادیان توحیدی به عنوان شهدای عزیز ما در اینجا آرمیده‌اند و ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم که با روح بزرگ این شهدا تجدید پیمان کنیم.

وی افزود: همه ما در کشور دست به دست هم داده و در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و پیاده شدن منویات مقام معظم رهبری از پا نخواهیم نشست.

فقیه تصریح کرد: همه ما مردم ایران متواضعانه قدردان صبر پدران و مادران شهدای ادیان توحیدی هستیم و همبستگی ملی با ادیان توحیدی بسیار زیاد است و امروز در پناه پرچم سه‌ رنگ جمهوری اسلامی برادرانه همه با هم برای عدالت و ایرانی آباد در حرکت هستیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: رمز موفقیت همگان در 43 سال گذشته در انقلاب اسلامی وحدت و همبستگی در دفاع از اقتدار ملی ایران است و این امر مهم با حضور ادیان توحیدی تحقق یافت.

در این مراسم نمایندگان ادیان توحیدی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در بیاناتی بر وحدت و همبستگی ادیان توحیدی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی در ادامه راه تأکید کردند و سپس از خانواده‌های شهدای ادیان توحیدی که در آرامستان آشوریان به خاک سپرده شده‌اند، نیز تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار