عضو انجمن موبدان زرتشتی ایران:

حضور ادیان توحیدی در تمامی‌ صحنه‌‌های انقلاب اسلامی همگام با مردم ایران

اسلامشهر (پانا) - عضو انجمن موبدان زرتشتی ایران گفت در کشور ایران که همگان در آن زندگی می‌کنند، ادیان توحیدی هم با حضور در تمامی‌ صحنه‌‌های انقلاب اسلامی همگام با مردم ایران احساس وظیفه کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور ادیان توحیدی در تمامی‌ صحنه‌‌های انقلاب اسلامی همگام با مردم ایران

رشید خورشیدیان، عضو انجمن موبدان زرتشتی ایران در حاشیه برگزاری شانزدهمین آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی در آرامستان آشوریان اسلامشهر و در گفت و گو با پانا اظهارکرد: این برنامه هر سال در یکی از آرامستان‌های ادیان توحیدی برگزار می‌شود و هدف اصلی گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ادیان توحیدی است.

وی بیان کرد: در کشور ایران که همگان در آن زندگی می‌کنیم، ادیان توحیدی هم با حضور در تمامی‌ صحنه‌‌های انقلاب اسلامی احساس وظیفه کردند و در دوران هشت سال دفاع مقدس و حتی بعد از آن شهدای گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

خورشیدیان تصریح کرد: برگزاری جلسات گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، پیام صمیمیت،یکرنگی و همدلی جامعه ادیان توحیدی را با جامعه مسلمانان و سایر ادیان را در بر دارد.

عضو انجمن موبدان زرتشتی ایران افزود: ملت شریف ایران بر اساس فرمایشات امام راحل و منویات مقام معظم رهبری همه ملت واحد از هر دین و آیین هستند و با هم همبستگی غیر قابل وصف دارند و همیشه اعتقاد داریم دشمنان ایران با حیله و نیرنگ نخواهند توانست انقلاب اسلامی را را مورد هجمه قرار دهند و همه ما از کشور خود آماده دفاع هستیم.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار