بیماری هم نتوانست کلاس‌های آنلاین معلم پردیسی را تعطیل کند

پردیس (پانا) - معلم پردیسی که به‌دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود همچنان کلاس‌های آنلاین خود را در بستر بیماری اداره می کرد و در واقع بیماری هم نتوانست کلاس‌های آنلاین این معلم پردیسی را تعطیل کند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بیماری هم نتوانست کلاس‌های آنلاین معلم پردیسی را تعطیل کند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، در روز‌هایی که افراد با روایت‌های مختلف گرم کننده مطبوعات می‌شوند، معلمان ما، کلاس درس را حتی روی تخت بیمارستان ترک نمی‌کنند تا در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان میهن اسلامی ما خدشه‌ای وارد نشود.

معلمان ما حتی ساعت خاصی را برای تدریس انتخاب نکردند تا استرس و نگرانی به دانش‌آموزان وارد نشود و بدون حساب ساعت کاری تمام ساعات شبانه روز آنلاین هستند تا مشکل دانش‌آموزان در درس‌ها حل شود و حتی برای رفع مشکلات خانواده‌ها در تدریس نیز آماده هستند.

پارسا محمدی، دبیر غیردولتی پردیسی گفت: هر ساعتی دانش‌آموزانم تکالیف‌شان را ارسال کنند می‌بینم و با کمال آرامش به آنان آموزش می‌دهم، افتخارم این است که معلم هستم؛ چرا که اولین کلمات را در زندگی از من یاد می‌گیرند و به شغلم افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: در تمام روز‌های آموزش اجازه ندادم خدشه‌ای به آموزش دانش‌آموزان وارد شود و از این جهت به خودم افتخار می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار