اشتیاق دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های آموزشی مسجد

پردیس (پانا) - مسئول برگزاری کلاس‌های آموزشی و قرآنی مسجد الغدیر شهرستان پردیس، با اشاره به کلاس‌های آموزش قرآن که در این مسجد برگزار می‌شود، گفت با توجه به اینکه مسجد یک مکان معنوی است دانش‌آموزان با شوق و اشتیاق برای حضور در کلاس‌های آموزشی ثبت‌نام می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اشتیاق دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های آموزشی مسجد

ناصر محمدی در تشریح کلاس‌های آموزشی که در مسجد الغدیر برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: در این کلاس‌ها روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید برای دختران و پسران و حتی کلاس‌های هنری مثل نقاشی، خطاطی، کلاس‌های رایانه، تندنویسی، خیاطی و قالی بافی نیز برای آموزش کودک و نوجوان و حتی جوانان شهرستان پردیس داریم.

وی با اشاره به اینکه مدتی آموزش بخاطر ویروس کرونا تنها یک روز در هفته برگزار می‌‌شد، افزود: قبل از شروع کرونا تعداد کلاس‌ها در این مسجد زیاد بود؛ ویروس کرونا باعث شد تا ما به خاطر سلامت خانواده‌ها تعداد این کلاس‌ها را به حداقل برسانیم اما در چند ماه اخیر به دلیل کنترل این ویروس ثبت‌نام برای کلاس‌های مختلف مجدد آغاز شده است.

مسئول برگزاری کلاس‌های آموزشی و قرآنی مسجد الغدیر شهرستان پردیس تصریح کرد: از آنجایی که خانواده‌ها علاقه دارند تا فرزندانشان در بیرون از خانه به فعالیت بپردازند و شرایط همه‌گیری ویروس کرونا نیز بهتر شده است، هم اکنون استقبال خوبی از ثبت نام در کلاس ها بخصوص روانخوانی قرآن شده است.

محمدی با اشاره به هدف از برگزاری این کلاس‌ها گفت: هدف اصلی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در مسجد این است که دانش‌آموزان علاوه بر درس و مدرسه مهارت‌های دیگر بخصوص، آموزش قرآن که برای بالا بردن توانایی خواندن و درک کتاب آسمانی نیاز است را هم آموزش ببینند.

وی در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کنونی افزود: در این شرایط در کلاس‌های آموزشی که در مسجد برگزار می‌شود؛ مانند مکان‌های دیگر قبل از شروع کلاس محیط ضدعفونی شده و تمام دانش آموزان با ماسک وارد محیط می شوند و همینطور فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند.

مسئول برگزاری کلاس‌های آموزشی و قرآنی مسجد الغدیر شهرستان پردیس با بیان اینکه به دلیل شرایط کنونی در هر کلاس تعداد افراد را کم در نظر گرفتیم، اظهار کرد: از زمانی که کرونا در کشور شایع شد خانواده‌ها معمولا از خانه بیرون نمی‌روند و تنها با یکدیگر در ارتباط هستند، ما نیز سعی می‌کنیم با رعایت تمام اصول و پروتکل‌های بهداشتی به آموزش بچه‌ها در اجتماع و محیط بیرون از خانه بپردازیم.

محمدی در پایان از همه خانواده‌ها خواست زمانی که فرزندان خود را برای حضور در کلاسی ثبت‌نام می‌کنند به خصوص کلاس‌های قرآنی توجه زیادی به حضور به موقع آنها در کلاس‌ها داشته باشند و این کلاس‌ها را سبک نشمارند تا در پایان دوره به نتیجه دلخواه برسند.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار