زهرا خلیلی نماینده ایران در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت نوجوان روشندل حافظ قرآن کریم، یکی از 4 نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام است.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
زهرا خلیلی نماینده ایران در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: زهرا خلیلی که به شایستگی یکی از افتخارات قرآنی شهرستان‌های استان تهران است در این دوره از مسابقات در رشته حفظ قرآن‌کریم دختران، نماینده کشور عزیزمان است.

وی بیان کرد: در این دوره که فرآیند انتخاب آن از میان نفرات برتر مسابقات دانش‌آموزی مرحله کشوری سال‌های 98 و 99 انجام شده است، امیرعلی یادگاری از شهر تهران در رشته قرائت پسران، محمدرضا جعفر پور از استان گیلان در رشته حفظ کل پسران و مریم سبزه‌زاری از استان خوزستان در رشته قرائت دختران و زهرا خلیلی از شهرستان‌های استان تهران در رشته حفظ به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدند.

هاشمی تصریح کرد: هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم دانش‌آموزان جهان اسلام که همزمان با مسابقات بزرگسالان و همچون دو دوره گذشته به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در اسفند ماه 1400 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار