رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان:

عزت و اقتدار بسیج، ناشی از فداکاری خلوص و ایثارگری بسیجیان است

سمنان (پانا) - رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان با بیان اینکه عزت و اقتدار بسیج، ناشی از فداکاری خلوص و ایثارگری بسیجیان است، گفت بسیج از متن مردم است و اختصاص به زمان و مکان خاصی ندارد. هر جا که احساس وظیفه و نیاز کرده، حضور و نقش آفرینی کرده است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
عزت و اقتدار بسیج، ناشی از فداکاری خلوص و ایثارگری بسیجیان است

محمد روحانی ‌مقدم، در دیدار با نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان با حضور معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور و مسئولان کانون های بسیج اساتید استان سمنان، با اشاره به اینکه رسالت بسیج اساتید، بصیرت و روشنگری است، افزود: بسیج اساتید به عنوان قشر نخبه بسیج، دارای نقشی کلیدی و محوری است.

وی به هم افزایی ایجاد شده بین نیروهای انقلاب در سطح استان اشاره کرد و گفت: باید از توان و ظرفیت اساتید بسیجی بهره برده تا مسائل و مشکلات بومی استان را شناسایی و برطرف کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان افزود: مجمع علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت بسیج اساتید شکل گرفته است و دو کارگروه اجتماعی و خانواده و اقتصادی ایجاد شده تا مسائل و مشکلات احصاء و راهکارهای لازمه نیز ارائه می شود. البته به دنبال نگاه حل المسائلی که بسیج اساتید دنبال می کنند، پیشنهادات در خصوص اندیشکده ها ارائه شد که با موافقت سازمان بسیج اساتید کشور، مجوز اندیشکده های کویرشناسی، انرژی و استفاده از منابع طبیعی اخذ شد.

روحانی مقدم ادامه داد: در بحث عملیاتی سازی بیانیه گام دوم، برنامه ریزی هایی بر اساس سرفصل های توصیه شده مقام معظم رهبری در سطح استان انجام شده که اولین کارگاه آموزشی با نام استکبارستیزی و عزت ملی برگزار شد و همچنین پس از اتمام بیماری کرونا دوره آموزشی تربیت مربی بیانیه گام دوم نیز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار