معاون پژوهش و برنامهریزی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج عنوان کرد:
آموزشمجازی باید در کنار آموزشحضوری انجام شود تا دانشآموزان با فضای رسانه آشنایی پیدا کنند
کرج (پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابعاداره آموزش وپرورش ناحیه ۴کرج در مورد تاثیر فضای مجازی بر پیشرفت یا پسرفت سطح سواد دانش آموزان عنوان کرد امسال آموزش به نحو احسن انجام شد، اما پرورش دانشآموزان که شامل ملاقات آنها با معلمان و همکلاسی ها میشود، به اندازه انتظار نبوده است.
مونا فیاضی، در گفت وگو با پانا تصریح کرد: «کمبود پرورش در پایه های ابتدایی بیشتر دیده می شود. مخصوصا که این دانش آموزان کمتر در مدرسه حضور داشته اند. البته تدریس های مجازی برای دانش آموزان خودخوان مزایای بسیاری داشته که حاوی یادگیری بیشتر در همه زمینه ها بوده است.»
فیاضی در ادامه بیان کرد: « آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری، فضایی فوقالعاده عالی برای پیشرفت دانش آموزان به وجود آورد که امکان دارد بعد از اتمام این روزهای سخت آموزش مجازی را در کنار آموزش حضوری بصورت مکمل داشته باشیم.»
این آموزگار اضافه کرد: « فضای مجازی را می توان به یک اقیانوس بزرگ تشبیه کرد که دانش آموزان و دانشجویان در آن مانند غواصانی هستند که برای زنده ماندن و رسیدن به ساحل نیازمند مهارت بالا و قطب نما هستند.»
وی در پایان افزود: «آموزش مجازی برای دانشآموزان خودخوان و هدفمند کاملا عالی بوده و نه تنها باعث پسرفت آنان نشده بلکه سبب پیشرفت نیز بوده است. آموزش های مجازی باید ادامه یابد تا که دانش آموزان بتوانند به علمشان بیفزایند و زندگی خود را بهبود ببخشند زیرا که دنیای امروز دنیای ارتباطات است بنابراین آموزش های مجازی، می تواند به دانش آموزان استفاده پر مهارت از رسانه ها را بدهند و همین باعث پیشرفت کشور خواهد شد.»
خبرنگار: نادیا مردانی
ارسال دیدگاه