مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

اول مهر جشن حضور دانش آموزان در مدارس

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت بیش از 68 درصد آموزش ها از شبکه شاد انجام شده است و امیدواریم با واکسیناسیون عمومی، سال تحصیلی به صورت حضوری آغاز شود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اول مهر جشن حضور دانش آموزان در مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: سال تحصیلی جاری با تلاش همه فرهنگیان و همکاری اولیا با وجود بحران کرونا ویروس به نحو مطلوبی برگزار شد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان میزبان بیش از 14 هزار نفر از دانش آموزان گیلانی در آزمون کنکور بود اظهار کرد: امتحانات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: ستاد ثبت نام در آموزش و پرورش فعال شده و قرار است طبق برنامه، سال تحصیلی آینده بدون دغدغه آغاز شود و هم اکنون روند ثبت نام در تمامی پایه ها جریان دارد.
رحمتی اذعان کرد: امسال پیش بینی شده بایستی حدود ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از نیروهای خود را برای فعالیت در سال جدید ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به بی بدیل بودن آموزش حضوری دانش آموزان اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده برای آغاز روند واکسیناسیون، اول مهر امسال را به شکل حضوری برای دانش آموزان جشن خواهیم گرفت‌.
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده در این جلسه، شبکه شاد با آموزش بیش از ۶۸ درصد دانش آموزان در سال تحصیلی، بالاترین و جامع ترین مرجع آموزش غیرحضوری محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار