جلسه هماهنگی اردوی راهیان نوربه مناطق عملیاتی جنوب در ناحیه یک ری

شهرری(پانا) - جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر مدارس ناحیه یک ری به سرپرستی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه و مدیران مدارس مربوطه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۳۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی اردوی راهیان نوربه مناطق عملیاتی جنوب در ناحیه یک ری

در این جلسه که به منظور هماهنگی های نهایی بین مدارس و اداره برگزار شد قاسمی پور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی برای تبیین دستاوردها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: رزمندگان غیور ما برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلابی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و برای اعتلای اهداف مقدس انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند از همین رو نشان دادن عمق ایثار و فداکاری آن ها به نسل جدید بسیار حائز اهمیت است.

قاسمی پور بر تامین نیازمندی های اجرای این اردو تاکید کرد و گفت: همه تلاش ما این است که این اردو به خوبی و با رعایت تمامی نکات ایمنی برگزار شود لذا برای فراهم کردن نظم و انسجام بخشی به برنامه های اردو تلاش و همکاری کلیه عوامل اجرایی از جمله مسئولین مدرسه ضروری است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری خطاب به سرپرستان اردو گفت: رعایت اصول بهداشتی در اردوها وظیفه مهمی است که باید در تمامی ابعاد مد نظر باشد.

گفتنی است که اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور برای دانش آموزان دختر منطقه در روز شانزدهم همین ماه و دانش آموزان پسر در روز سوم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار