امام جمعه شهرقدس: عظمت و امنیت و بزرگی ما در دنیا به خاطر شهیدان است

شهرقدس(‌پانا) - امام جمعه شهر قدس گفت: عظمت و امنیت و بزرگی ما در دنیا به خاطر شهیدان و روحیه انقلابی و ایمان به خداوند متعال می باشد.

کد مطلب: ۸۷۵۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرقدس: عظمت و امنیت و بزرگی ما در دنیا به خاطر شهیدان است

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهر قدس در آیین بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور در رابطه با مورد تهاجم قرار گرفتن کشور ایران و شهدای دانش آموز و دیگر ایثار گران تصریح کرد: زمانی که کشور ایران و ارزش ها و مقدسات آن مورد تهاجم قرار گرفت و آن هنگام که مرزهای عقیدتی سیاسی، شرف و آبروی ما در خطر افتاد بسیاری از اقشار مختلف مردم احساس وظیفه کردند و بخش قابل توجهی از آنها دانش آموزان بودند خالصانه د ر این راه گام نهادند و با حضور در صحنه به وظیفه و تکلیفشان عمل کردند ودر این راستا بعضا کلاس درس خود را رها کردند یا به روایتی کلاس درس را از مدرسه به جبهه جابه جا کردند.

وی در ادامه گفت: بیست و شش هزار دانش آموز جان خود را فدا کردند تا دانش آموزان ما امروز بتوانند به خوبی و در کمال آرامش و امنیت درسشان را بخوانند و معنویت کسب کنند.

حجت الاسلام جوکار بیان کرد: تمامی اقشار جامعه از مسئولان تا دانش آموزان باید این را بدانند که عظمت و امنیت و بزرگی ما در دنیا به خاطر شهیدان و روحیه انقلابی و ایمان به خداوند متعال می باشد.

امام جمعه قدس تاکید کرد: امروزه هرکجا در جهان که میزگردی تشکیل می شود و سران دولت ها در آن حضور دارند در آن جلسات حرف از جمهوری اسلامی ایران میباشد، لذا این انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی جز با استقامت و پایداری به دست نیامده است.

وی اذعان داشت: این مسیری که شما دانش آموزان امروز تشریف می برید کربلای معلی است و رزمندگان، ایثار گران، شهدای والا مقام، جانبازان و آزادگان رفتند تا این مسیر را باز کنند، آنها رفتند و اگر چه که خودشان به کربلا نرسیدند اما کربلایی شدند ونیز اگر امروز ملت ما میتوانند از فیض زیارت عتبات عالیات استفاده کنند مدیون شهدا و ایثار گران والا مقام هستند.

/خبرنگار :پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار