مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی:

3700 جعبه انواع سیگار قاچاق خارچی در چالدران کشف شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: سه هزار و 755 جعبه انواع سیگار قاچاق خارجی در شهرستان چالدران کشف شد.

کد مطلب: ۷۱۲۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا اذربایجان غربی، محمد اقوامی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در گزارشی، ماموران پلیس هنگ مرزی شهرستان چالدران به دنبال اجرای گشت و کمین در نوار مرزی، تعداد 10 راس اسب و مقدار سه هزار و 755 جعبه انواع سیگار خارجی را کشف و مراتب به تعزیرات حکومتی شهرستان چالدران اعلام شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان مذکور پس از جری تشریفات قانونی و عدم ارائه اسناد و مدارک محکمه بسند، متهم پرونده را علاوه بر ضبط سیگارهای مکشوفه و نیز اسب‌های حامل به نفع دولت، به پرداخت یک میلیارد و 163 میلیون و 800 هزار ریال جریمه نقدی محکوم کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در ادامه افزود: علاوه بر آن، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز گروهان مرزی فطور شهرستان خوی در پی اخبار و اطلاعات واصله حین بازرسی از مسافران عبوری به یکی از مسافران در درب سه راهی پاسگاه قطور مشکوک شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از وی مقدار یک کیلوگرم زیورآلات طلا کشف و مراتب به تعزیرات حکومتی شهرستان خود اعلام شد.

اقوامی گفت: در این رابطه شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز آن شهرستان پس از جری تشریفات قانونی و عدم ارائه اسناد و مدارک محکمه پسند، متهم پرونده را علاوه بر ضبط طلاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت یک میلیارد و 371 میلیون و 726 هزار و 325 ریال جریمه نقدی محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار