رئیس کارگروه اطلاع رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی زبان گویا در پروژه مهر است

یاسوج ( پانا) - رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی پروژه مهر به عنوان زبان گویا در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های صورت گرفته در دیگر کارگروه‌های پروژه مهر نقشی بی‌بدیل و تاثیرگذار دارد.

کد مطلب: ۱۴۸۸۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی زبان گویا در پروژه مهر است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد سید ولی موسوی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهرستان گچساران که با محوریت پروژه مهر و اطلاع‌رسانی هنرمندانه از فعالیتهای آموزش وپرورش برگزار شد، گفت: آماده‌سازی فضای جامعه برای شروع سال تحصیلی جدید، مهم‌ترین وظیفه کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی پروژه مهر 1403 است.

وی با اشاره به نقش مهم کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی در بیان کارهای ارزنده صورت گرفته در دیگر کمیته‌های پروژه مهر آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر همه کمیته‌ها وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و این کمیته در انعکاس و تبلیغ این فعالیتها اقدام نماید مهر ماندگاری را شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با بیان اینکه در دنیای ارتباطات، حیات یک سازمان به ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی بستگی دارد، خاطر نشان کرد: برخورداری از پویایی و خلاقیت برای منتقل شدن تحرک و نشاط به سازمان هنر روابط‌عمومی است.

وی تشکیل شورای اطلاع‌رسانی برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش را اقدامی ابتکاری در راستای انسجام و هماهنگی در عرصه اطلاع‌رسانی دانست و تصریح کرد: آموزش وپرورش با داشتن قریب به ۱۷۰ هزار دانش‌آموز و 15 هزار فرهنگی و حجم عظیم مخاطبان، دریایی از ظرفیت است که در حوزه اطلاع‌رسانی باید صدای واحدی از آن شنیده شود.

وی بر لزوم جریان‌سازی ،گفتمان‌سازی و روایت‌گری فعالیتهای معلمان و دانش‌آموزان خلاق در کف مدرسه تاکید کرد و اظهار کرد: در شرایط کنونی مهمترین اولویت آموزش وپرورش موضوع پروژه مهر و اوقات فراغت دانش‌آموزان است که باید در عرصه اطلاع‌رسانی از همه ظرفیتها استفاده کرد.

موسوی بر لزوم هماهنگی همه واحدهای اداری با روابط‌عمومی تأکید کرد و گفت: با توجه به رسالت حرفه‌ای روابط عمومی‌ها باید همه‌ی اخبار و اطلاع‌رسانی‌ها در همه ادارات آموزش وپرورش شهرستان‌ها ومناطق صرفاً از کانال روابط‌عمومی‌ها انجام شود تا شاهد انسجام در عرصه اطلاع‌رسانی باشیم.

موسوی به هماهنگی همه معاونت‌ها و واحد‌های اداری آموزش وپرورش شهرستان‌ها با روابط‌عمومی برای ارتباط‌گیری با رسانه‌ها تاکید کرد و تصریح کرد: در رویکرد جدید جهت انسجام‌بخشی به اطلاع‌رسانی و شنیدن صدای واحد، هرگونه مصاحبه در سطح ادارات آموزش وپرورش و مدارس با هماهنگی روابط‌عمومی امکان‌پذیر است.

وی، روابط‌عمومی‌ را حافظ نظام درونی وبیرونی هر سیستمی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: قدردان همه همکاران اداری هستیم، همه دست به دست هم دهیم با صفا و صمیمیت و همدلی کار‌ها را پیش ببریم و فضیلت‌های خوب انسانی و اخلاقی را در ادارات ساری و جاری کنیم.

آموزش‌ و پرورش با توجه به نقش و رسالتی که در تربیت نسل آینده دارد از حساسیت بالایی در جامعه برخوردار است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران نیز دراین جلسه با تسلیت ایام عاشورای حسینی، گفت: برقراری ارتباط صحیح ومنطقی و اصولی به مخاطبان، اطلاع‌رسانی شفاف و دریافت انتظارات و خواسته‌های آنان با بکار‌گیری روش‌ها و فنون مختلف از وظایف روابط‌عمومی هاست.

انوشیروان قیطاسی با ابراز خرسندی از تشکیل شورای اطلاع‌رسانی و تقدیر وتشکر از فعالیتهای روابط‌عمومی شهرستان گچساران در عرصه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: آموزش وپرورش با توجه به نقش و رسالتی که در تربیت نسلهای آینده برعهده دارد ازحساسیت بالایی در جامعه برخوردار است که آگاهی‌بخشی به جامعه هدف، از مهمترین رسالتهای روابط‌عمومی است که باید با استفاده از تکنولوژی روز به خوبی نقش خویش را در این زمینه ایفا کند.

وی افزود: جلسات شورای اطلاع‌رسانی آموزش وپرورش گچساران به شکل منظم و ماهانه برگزار خواهد شد و روابط‌عمومی نیز در راستای انجام وظایف در این شهرستان تقویت خواهد شد.

کارشناس روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران نیز در این جلسه به تشریح برنامه‌های روابط‌عمومی این شهرستان پرداخت و گزارشی از اقدامات انجام شده در رابطه با مصوبات جلسات شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان ارائه داد.

محسن یوسفی، افزود: با استفاده از همه ظرفیتها در تعامل با رسانه‌ها، پورتال خبری آموزش وپرورش و استفاده از بستر فضای مجازی شاد و ایتا برای اطلاع‌رسانی به موقع و به هنگام از فعالیتهای آموزش وپرورش استفاده خواهیم کرد.

وی گفت:درپورتال خبری آموزش و پرورش شهرستان گچساران 670 خبر و گزارش به مناسبتهای مختلف در یکسال گذشته تولید و بارگذاری شده است.

در این جلسه اعضای شورای اطلاع‌رسانی نظرات و دیدگاههای خویش را در جهت کیفیت‌بخشی به فعالیتهای عرصه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی بیان کردند و خوستار توجه و اطلاع‌رسانی بیشتر به موفقیتهای فرهنگیان و دانش‌آموزان گچساران در عرصه ملی و استانی شدند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات محسن یوسفی کارشناس روابط‌عمومی آموزش وپرورش شهرستان گچساران تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار