160هزار دانش آموز در سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از مسابقات مرحله شهرستانی قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد از شرکت 160هزار دانش آموز در مرحله اول این مسابقات خبر داد .

کد مطلب: ۷۰۹۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، خدانظر دریکوند در این بازدیدها که مشاور اجرایی مدیر کل و مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد حضور داشتند ؛ افزود : مرحله شهرستانی این مسابقات هم بهمن ماه سال جاری آغاز شده است .

وی از راهیابی55هزار دانش آموز به مرحله شهرستانی و منطقه ای خبر دادو گفت : دو هزار و 500 دانش آموز و 100فرهنگی به مرحله استانی مسابقات که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد ؛ راه پیدا می کنند .

دریکوند در پایان تصریح کرد :96نفر از دانش آموزان برگزیده مرحله استانی و 8فرهنگی به مرجله کشوری راه پیدا می کنند که تابستان سال آینده برگزار می شود .

وی توجه به مبانی دینی و اعتقادی را از راهبردهای دستگاه تعلیم و تربیت برشمردو گفت : سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه راه و کتاب قانون دستگاه دستگاه تعلیم و تربیت برای دستیابی به اهداف کلان و تربیت دانش آموزان خودباورو خداباور است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد هم در این بازدید گفت : در مرحله آموزشگاهی این مسابقات بیش از 12هزار و 500 دانش آموز در رشته های 14گانه پسران و 12گانه دختران شرکت کردند که از این تعداد 2دو هزارو 500دانش آموز برای رقابت در مرحله شهرستانی برگزیده شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار