رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

برخورد با عاملان سلب آسایش و آرامش مردم در اردبیل تشدید می‌شود

اردبیل (پانا) - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مقابله و برخورد با جرائم اولویت‌دار در سطح استان از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و با عاملان سلب آسایش و آرامش مردم برخوردهای شدید قانونی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در کارگاه تخصصی پیشگیری از خشونت در اردبیل اظهار داشت: مقابله و برخورد با جرائم اولویت‌دار در سطح استان از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و با عاملان سلب آسایش و آرامش مردم برخوردهای شدید قانونی انجام می‌شود .

وی برخوردهای قهری و قضایی را راه حل نهایی در برخورد با جرائم دانست و افزود: در حد توان تلاش می‌کنیم تا با اقدامات فرهنگی از وقوع جرائم مختلف در سطح جامعه پیشگیری کنیم چرا که هزینه کار فرهنگی و پیشگیری بسیار پایین‌تر از برخوردهای قهری بوده و باید در اولویت قرار گیرد .

قاصدی با اشاره به ترفندها و توطئه‌های دشمنان در قالب جنگ نرم برای نفوذ در کشور و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب گفت: در عرصه کنونی دشمنان از تمامی توان و ظرفیت‌های خود برای کم‌رنگ کردن دستاوردها و ارزش‌های انقلاب استفاده می‌کنندتا از این طریق جلوی گسترش و تاثیر این انقلاب را در دنیا بگیرند .

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر حفاظت و صیانت از دستاوردهای اصیل و ارزشمند نظام و انقلاب بیان کرد: در برابر توطئه‌ها و هجمه‌ها دشمنان و معاندان با انقلاب و نظام در راستای ناچیز جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا هر چه بیشتر این دستاوردها را معرفی و به همگان تبیین کنیم .

وی روشنگری و شفاف‌سازی از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب را یکی از مهمترین رسالت‌ها و وظایف همگانی به ویژه جامعه روحانیت دانست و تصریح کرد: در کنار این امر باید نقاط ضعف و کاستی ‌ها در مسیر تعالی نظام شناسایی شده و راهکارهای لازم برای از بین بردن این ضعف‌ها و نیز آسیب‌های اجتماعی ارائه شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار