فارس مبدا مجمع خیرین تامین سلامت و از استان‌های نمونه در جلب مشارکت نیکوکاران است

شیراز (پانا) - معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فارس را مبدا مجمع خیرین تامین سلامت و از استان های نمونه در جلب مشارکت نیکوکاران دانست.

کد مطلب: ۷۰۷۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سید محمدهادی ایازی در سفر یک روزه خود به شیراز، با حضور در مجمع خیرین تامین سلامت فارس، از نزدیک با روند پیشبرد پروژه های سلامت با مشارکت نیک اندیشان در استان و مجموعه فعالیت های 16 ساله این مجمع از زمان راه اندازی که ماحصل آن، جذب هزار و 200میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت های سلامت استان بوده است، آشنا شد.

وی با مثبت ارزیابی کردن ساخت هاسپیس و home care در شیراز، جلب مشارکت بیمه ها را راهکاری برای به ثمر رسیدن این اقدام دانست و آن را موجب رفع بخشی از مشکلات بیمارستان ها عنوان کرد .

دکتر ایازی استان فارس را از استان های نمونه کشور در جلب مشارکت های نیک اندیشان عرصه سلامت برشمرد و افزود: مجمع خیرین تامین سلامت، برای نخستین بار در کشور، در شیراز راه اندازی شده است و با توجه به خدمات صورت گرفته به کمک این مجمع، باید به مردم استان فارس و مسوولان دانشگاه، تبریک بگویم .

او با بیان اینکه با وجود گستردگی خدمات صورت گرفته، هنوز نیازمندی ها در حوزه سلامت به طور کامل رفع نشده است، افزود: امیدواریم با مشارکت مردم، شاهد بهره برداری از پروژه ساخت بیمارستان یک هزار و 100 تخت خوابی سرطان جنوب کشور، در شیراز و دیگر پروژه های سلامت استان باشیم .

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، تاکید کرد: در کنار توسعه زیرساخت های درمانی، باید به خاطر داشته باشیم که اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه، بسیار می تواند در ارتقای سلامت جامعه موثر باشد .

او مشارکت مردم برای سلامت خود و همکاری های بین بخشی به یاری دیگر سازمان ها و دستگاه ها را دیگر راهکارهای ارتقای سلامت عنوان کرد .

وی در این سفر از بیمارستان خیریه کوثر و بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی پیوند بوعلی سینا، بازدید کرده و با روسای این بیمارستان ها و دکتر "علی بهادر" سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدارهای جداگانه ای داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار