پیروزی تیم والیبال جوانان ایران در دیدار تدارکاتی مقابل اندونزی

تهران (پانا)- تیم والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در سورابایا موفق به شکست تیم باشگاهی ساماتور اندونزی شد.

کد مطلب: ۱۴۸۸۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی تیم والیبال جوانان ایران در دیدار تدارکاتی مقابل اندونزی

به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور ۱۶ تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم والیبال جوانان پسر ایران به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

آخرین اردوی آماده سازی این تیم از سه‌شنبه ۲۶ تیر در شهر سورابایا آغاز شد که در دو نوبت صبح و عصر تا شروع مسابقات پیگیری خواهد شد و ملی پوشان جوان قبل از شروع رقابت‌ها نیز چهار دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی خواهند داشت تا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده‌تر شوند.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم صبح امروز (پنجشنبه ۲۸ تیر) تمرین سبکی داشتند و عصر در نخستین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم باشگاهی ساماتور اندونزی رفتند و در پنج ست متوالی این تیم را از پیش رو برداشتند.

این دیدار دوستانه تیم والیبال جوانان ایران در سالن شماره دو مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا برگزار شد و عمران کوک‌جیلی، آرمین قلیچ نیازی، سید متین حسینی، پویا آریا خواه، طا‌ها بهبودنیا، آرین محمودی نژاد و مرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

تیم جوانان در این دیدار در پنج ست به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند.

در ست پنجم این دیدار تیم‌های قطر و استرالیا نیز در سالن حضور یافتند و سرمربی تیم جوانان ایران تغییراتی در داخل زمین ایجاد کرد. تیم ایران همچنین در پایان این دیدار به صورت رسمی از استرالیا برای دیدار دوستانه دعوت کرد که این درخواست مورد پذیرش سرمربی استرالیا قرار گرفت تا نماینده سرزمین کانگرو‌ها چهارمین حریف تدارکاتی ایران در اندونزی باشند.

تیم والیبال جوانان اندونزی دیگر حریف تدارکاتی ایران است که این مسابقه فردا (جمعه ۲۸ تیر) برگزار می‌شود.

ابوالفضل مهدیان، مرتضی نریمانی، متین سقلی، شایان مهرابی، علی عشقی‌نور و مرتضی طباطبایی دیگر بازیکنان اعزامی تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا هستند که در طول این مسابقه با نظر سرمربی به میدان رفتند.

امیرحسین منظمی به عنوان سرپرست، غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) بازیکنان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار