مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در گفت و گو با پانا:

زمینه های لازم برای ترغیب شوراها به اتخاذ سیاست اجرایی فراهم شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: امیدواریم زمینه های لازم جهت ایجاد همزبانی، همدلی و همراهی بیش از پیش و ترغیب شوراها به تصمیم سازی و اتخاذ سیاست اجرایی متناسب با نیازهای منطقه فراهم شود.

کد مطلب: ۷۰۲۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت اله فدایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: امید داریم با استفاده از افکار، امکانات و قابلیت های مردم و مسئولین مشکلات به تدریج رفع شود و در نهایت اعتلای کیفی تعلیم و تربیت با همت شوراهای آموزش و پرورش به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذاری و تصمیم گیری محلی محقق شود.

وی با تبریک هفته شوراها ادامه داد: هفته تشکیل شوراهای آموزش و پرورش فرصت بسیار مغتنمی است تا تلاش های بی وقفه و ارزنده فرهنگیان و مدیران شهرستان که در کمال اخلاص و ایثار در راستای تعلیم و تربیت نسلی اندیشمند، متعهد و ولایتمدار تلاش می نمایند، اعلام نمائیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان بیان کرد: مشارکت در آموزش و پرورش پدیده ای است که از دیرباز مورد توجه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بوده است و این بدان معناست که اداره چنین دستگاه عظیمی برای تأمین و تربیت نیروی انسانی بدون مشارکت مردم و مسئولین چندان مطلوب نخواهد بود.

فدایی اظهار داشت: قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مصوب سال 1372 مجلس شورای اسلامی و از مترقی ترین قوانین در حوزه آموزش و پرورش است.

به گفته وی این قانون گامی مهم و ماندگار در عرصه فرهنگ سازی و مشارکت و بهره گیری از خرد جمعی و عدم تمرکز و تصمیم گیری و بهره مندی از امکانات محلی و منطقه ای و نظارت مردم و مسئولین در آموزش و پرورش را فراهم آورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار