نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:

دستگاه های امنیتی جدای از مردم کشور نیستند

پاکدشت (پانا) - نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این ‌که اعتماد مردم به نظام یکی از مسائل مهم است، گفت: دستگاه‌های امنیتی-انتظامی جزو مردم بوده و جدای از ملت نیستند اگر کاری انجام می‌دهند برای امنیت کشور است.

کد مطلب: ۷۰۱۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، محمد قمی، نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این امر که براساس قانون اعتراض اشکالی ندارد اما اخلال و اغتشاش در هر نظامی محکوم است، گفت: در رابطه با اتفاقات اخیر نیز تعدادی از افراد بدون این که مشخص شود دانشجو یا دانش‌آموز هستند توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند و پس از این که مشخص شد این‌ها دانشجو یا دانش آموز هستند، آزاد شدند .

قمی، با تأکید بر این امر که در واقع این افراد مجرم نیستند، مگر کسانی که ثابت شود به اموال عمومی خسارت وارد کرده‌اند، اظهار داشت: اعتماد مردم به نظام یکی از مسائل مهمی است که باید همواره وجود داشته باشد و مردم یقین داشته باشند اگر مجرم نیستند و خطایی نکردند مورد بازجویی قرار نمی‌گیرند.

وی در ادامه، با اشاره به این که در این میان افرادی هم بودند که اموال مردم خسارت زده و موجب خسران به مردم و بیت المال شدند،‌ افزود: بنابراین در هر نظامی اینگونه است که هر کسی اغتشاش کند و به بیت المال و مردم خسارت بزند باید غرامت بپردازد .

قمی با اشاره به این که همان‌طور که دیدیم دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تعداد زیادی از کسانی را که بازداشت شده بودند، آزاد کردند، تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی-انتظامی هم جزئی از مردم هستند، جدای از ملت نیستند و اگر کاری انجام می‌دهند برای امنیت کشور است لذا همین اقدام آن‌ها در آزاد کردن بازداشتی‌ها نشان می‌دهد با مردم مشکلی ندارند .

نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنابراین تعداد زیادی از افرادی که بازداشت شده بودند، آزاد شدند و در مورد سایر افراد نیز بررسی‌ها در حال انجام است و به آن‌ها رسیدگی می‌شود .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار