مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران:

همه مراکز آموزش و پرورش دولتی و غیردولتی پنجشنبه تعطیل است

تهران (پانا) - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تعطیلی همه مراکز آموزش و پرورش دولتی و غیردولتی در روز پنجشنبه خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۵۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، کیومرث کلانتری با اعلام این خبر گفت : مطابق اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، هم اکنون غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 5/2 میکرون فراتر از حد مجاز بوده و بیانگر شرایط ناسالم می‌باشد .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای تهران همچنین ادامه داد : بر این اساس وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز عدد 160 و این میانگین در ساعت 11 صبح عدد 158 را نشان داده است.
وی با بیان اینکه با توجه به پیش بینی های دریافتی و تداوم آلودگی ، هماهنگی‌های لازم با اعضای کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا به عمل آمد ، اظهار داشت : بر این اساس کارگروه تصمیم گرفت ، فردا پنج شنبه 30 آذرماه کلیه مراکز آموزش و پرورش دولتی و غیر دولتی وآموزشگاه‌های آزاد به استثنای شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل ‌باشند.
کلانتری در پایان همچنین توصیه کرد سالمندان ، بیماران قلبی و عروقی و کودکان همچنان تا بهبود شرایط کیفی هوا از ترددهای غیرضروری خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار