فرمانده کل انتظامی:

ارتقای منفعت عمومی فراجا در کنار دولت خدمتگزار

تهران (پانا) - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت فراجا امنیتِ سرمایه‌گذاری در سطوح داخلی و خارجی و امنیتِ اجتماعی را تامین کرده تا خِیر و منفعت عمومی در کنارِ دولت خدمتگزار ارتقا یابد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای منفعت عمومی فراجا در کنار دولت خدمتگزار

در متن پیام تبریک احمدرضا رادان به دکتر مسعود پزشکیان، آمده است: با احترام موفقیت جنابعالی در کسب رأی اکثریتِ ملتِ شریفِ ایران را برای پذیرشِ مسئولیت خطیرِ ریاست جمهوریِ اسلامی، از جانب خود و تمامی کارکنان خدوم و فداکار فراجا تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: عدالت، مبارزه با فساد، تقویت انسجام ملی، ارتقاء امنیت ملی و توسعه روابط خارجی در کنارِ حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش سرعتِ پیشرفت و توسعه‌یِ کشور به سوی ایرانِ قوی و سرافراز از مطالباتِ اصلی ملتِ عزیزِ ایران است که مورد تاکید جنابعالی بوده و مردم شما را تبلورِ تحققِ این اهدافِ متعالی دیده‌اند.

رادان تصریح کرد: فرماندهی انتظامی همواره با زعامتِ فرمانده معظم کل قوا در کنار ملت، حامی دولت‌ها و پشتیبانِ اهداف و منافع عمومی، انتظام ملی و پاسدار قانون بوده و آحاد کارکنانِ این سازمان با تلاش و جانفشانی در حراست از امنیت و آرامش جامعه با دولت برخاسته از اراده‌یِ ملت و در اجرای وظایف قانونی خود همکاری و همراهی خواهند نمود.

وی گفت: در پایان حضور پرشور ملت در چهاردهمین دوره انتخاباتِ ریاست‌جمهوری را به مقامِ معظمِ رهبری، مردم قدرشناس، جنابعالی و همه کسانی که در خلق این حماسه بزرگ ایفایِ نقش نموده‌اند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم به فضلِ پرودگار در سایه‌یِ امنیت عمومی شاهد توسعه و پیشرفتِ ایرانِ عزیز باشیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار