نخستین تور رسانه‌ای استان بوشهر با موضوع سلامت برگزار می شود

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: نخستین تور رسانه‌ای استان بوشهر با موضوع سلامت به زودی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۹۵۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، اسماعیل کاظمی در نشست هماهنگی نخستین تور رسانه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: در دولت یازدهم و همچنین در اوایل دولت دوازدهم، اقدامات مهمی توسط دولت در استان بوشهر انجام گرفته است که اطلاع‌رسانی این اقدامات امر مهمی است.
وی افزود: آگاهی‌بخشی عمومی و معرفی خدمات و اقدامات دولت به مردم مورد تاکید است و با توجه به تاثیرگذاری فضاهای مجازی و رسانه‌ها، استفاده از این ظرفیت برای انعکاس اخبار و اطلاعات امری لازم و ضروری به شمار می‌رود.
مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: با تاکید استاندار محترم، به زودی تور رسانه‌ای استان برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نخستین توررسانه‌ای با موضوع سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و روابط عمومی استانداری بوشهر برگزار خواهد شد.
کاظمی تصریح کرد: در این تور، خبرنگاران علاقمند استان از پروژه‌های حوزه سلامت بازدید می‌کنند و در جریان خدمات بهداشتی و درمانی قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، تورهای رسانه‌ای در حوزه‌های دیگر نیز برگزار خواهد شد، اظهار امیدواری کرد این تورها با کیفیت مطلوبی برگزار و سبب انعکاس مطلوب خدمات دولت و رضایت‌مندی مردم شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با تقدیر از تلاش‌های روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: ابتکار روابط عمومی استانداری در برگزاری تورهای رسانه‌ای، ظرفیت مهمی در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌دهد و باید نسبت به معرفی خدمات و ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف اهتمام ورزیم.
سید مجید حسینی با اشاره به نقش استاندار سابق(دکتر سالاری) و استاندار جدید جناب آقای گراوند در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت افزود: نقش این عزیزان در موفقیت‌های حوزه سلامت غیر قابل انکار و ماندگار است.
وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، آمادگی کاملی برای برگزاری نخستین تور رسانه‌ای استان را دارد و به زودی این تور برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار