مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

جذب 800 نیروی انسانی برای ارتقای تربیت بدنی و سلامت در هرمزگان

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از جذب گسترده نیروی انسانی در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۸۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جذب 800 نیروی انسانی برای ارتقای تربیت بدنی و سلامت در هرمزگان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابطعمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل با تاکید بر اهمیت کیفیت‌بخشی در حوزه‌های امورتربیتی و مشاوره، تربیت‌بدنی و سلامت، سبک‌زندگی، بیان‌کرد: پروژه جذب نیروی انسانی کیفیت‌بخشی، پروژه‌ای بزرگ است که قریب به 1400 نفر باید در آن ارزیابی شود که 800 نیروی انسانی جذب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه، افزود: دقت در انجام هر کار و پروژه‌ای، رمز موفقیت آن کار خواهد بود.

قویدل همچنین تاکیدکرد: هر کار بزرگی با کار تیمی آسان و با کیفیت انجام می‌شود. لازم‌است هر یک از نیروهای ارزیابی در کار و مسئولیت خود اطلاعات کافی داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه این‌ها معلمان آینده ما هستند، خاطرنشان‌کرد: ارزیابی باید به نحو احسن انجام شود تا در آینده دچار دل‌زدگی و پشیمانی نشوند.

وی در پایان افزود: از همه همکاران معاونت‌ها و مسئولین مناطق کمال تشکر را دارم که در این امر بزرگ ما را همیشه یاری می‌کنند.

شایان ذکر است، در این جلسه همچنین در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌ها، شرایط و ضوابط جذب و زمان‌بندی مراحل مختلف جذب بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بر ضرورت رعایت عدالت و دقت در تمام مراحل جذب تاکید کرده و از آمادگی کامل آموزش و پرورش استان برای برگزاری آزمون‌ها و انجام مراحل مختلف جذب خبر داد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار