مدیر آموزش و پرورش سروآباد:

کسب مهارت خواندن و نوشتن منجر به بهبود سلامت زندگی می شود

مدیر آموزش و پرورش سروآباد در نهمین نشست بهبود کیفیت سوادآموزی شهرستان گفت: کسب مهارت خواندن و نوشتن منجر به بهبود سلامت زندگی می شود.

کد مطلب: ۶۹۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، محمد عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد در نهمین جلسه بهبود کیفیت سواد آموزی ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء حاضر، بابت پیگیری و فعالیت های مستمر در راستای ارتقاء کیفیت و شاخص های سواد آموزی خواهان تداوم این فرایند تا تحقق 100 درصدی شاخص های مورد نظر شد.

محمد عزیزی با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با بی سوادی به عنوان اولویت اصلی نظام و تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان بر ریشه کنی بی سوادی در استان گفت: گسترش سواد در جامعه و بهرمند شدن تمام مردم از این نعمت منجر به افزایش سلامت زندگی، افزایش امید به زندگی و گسترش شاخص های سلامت روحی و روانی می شود که خود این امر عامل اصلی جهت مبارزه با آسیب های اجتماعی می باشد.

عزیزی با اشاره به اولویت های اصلی از طرف وزارت خانه و اهمیت هر یک از آن ها گفت: پوشش بی سوادان در تمام نقاط سطح شهرستان حتی یک نفر از دور افتاده ترین روستاها نیز بر کیفیت انجام این امر تاثیر گزار است و خواهان رصد دقیق این امر مهم شد.

وی با اشاره به موضوع تحکیم سواد گفت: جامعه ای آگاه و با سواد بنیان توسعه پایدار هر کشوری را تشکیل می دهد و در این راستا تحکیم دانش در میان افراد اجتماع زمینه تشکیل جامعه ای توانمند را فراهم می کند.

عزیزی کیفیت بخشی به سواد را به عنوان ملاکی قوی در راستای سنجش فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در حوزه ی سواد آموزی نامید و خاطر نشان کرد؛ صرف انجام کارها مد نظر نظام نمی باشد بلکه نتیجه بخش بودن و تاثیر گزاری آن بر جامعه را به عنوان یک اصل اساسی در این راستا عنوان کرد و برای تحقق این مهم بر برگزاری کارگاه های توانمند سازی و آموزش راه های نوین آموزش جهت بهبود کیفیت انجام دادن کارها را خواستار شد.

محمد عزیزی مدیر آموزش و پرورش سروآباد در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای شوراهای همیاری بر استفاده از آن جهت تحقق شاخص های مورد نظر تاکید کرد و خواهان رعایت اصول حجاب و عفاف و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در کلاس های سواد آموزی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار