باحضور هنرمندان پنج استان کشور؛

پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان طلوع در اردبیل آغاز شد

پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان طلوع با حضور هنرمندان پنج استان در اردبیل آغاز بکار کرد.

کد مطلب: ۶۸۵۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در حاشیه آئین افتتاح این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان طلوع با حضور 110 نفر از هنرمندان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و اردبیل از 29 آبان ماه تا دوم آذرماه به مدت چهار روز در اردبیل برگزار می شود .
بهزاد ستاری افزود: 65 اثر برای این دوره از جشنواره ارسال شده بود که بعد از بازبینی و داوری 11 اثر برای نمایش گزینش شدند .
وی اظهار کرد: هنرمندان در پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان طلوع در چهار بخش نمایش صحنه ای، نمایش میدانی و خیابانی، کودک و نوجوانان و نمایشنامه نویسی به رقابت می کنند و اثرهای برگزیده به مسابقات کشوری و بین المللی راه خواهد یافت .
وی با بیان اینکه نمایش میدانی و خیابانی این جشنواره در محوطه مجموعه فرهنگی و هنری فدک، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه محقق اردبیلی و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود .
ستاری برگزاری کلاس های آموزشی هنری به ویژه برای معلولان و برگزاری نمایشگاه توانمندی های معلولان را از دیگر برنامه های جنبی پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان طلوع عنوان کرد .
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: برگزاری این جشنواره برای استان مزایای زیادی دارد که مناسب سازی مجموعه فرهنگی و هنری فدک برای معلولان از جمله آنهاست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار