مردم جهان بیش از هر زمانی نیازمند منجی و مکتب رحمت العامین هستند

رئیس عقیدتی و سیاسی تیپ 38 زرهی تربت جام گفت: امروز ملت های مسلمانان باید لبیک یا رسول الله را به گوش جهانیان ابلاغ کنند که آنان بیش از هر زمانی نیازمند مکتب و منجی هستند و می توان آنها را حول محور رحمت العالمین جمع کرد.

کد مطلب: ۶۸۴۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، اجتماع پیروان مکتب پیامبر رحمت با حضور مردم شیعه و اهل سنت تربت جام در روز رحلت پیامبر اسلام محمد بن عبدالله(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در میدان ولیعصر(عج) این شهر برگزار شد.

در این مراسم معنوی پس از نوحه سرایی و قرائت زیارت پیامبر(ص) از راه دور حجت الاسلام روح الله لندرانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام با اشاره به روند روبه رشد اسلام در جهان گفت: امروز ملت های مسلمانان باید لبیک یا رسول الله را به گوش جهانیان ابلاغ کنند که آنان بیش از هر زمانی نیازمند مکتب و منجی هستند و می توان آنها را حول محور رحمت العالمین جمع کرد.

حجت الاسلام لندرانی افزود: کشورهای اسلامی و تاریخ بشریت به وجود مقدس منجی مانند کتاب آسمانی قرآن کریم و پیامبر رحمت نیازمند و محتاج هستند و همایش جهانی اربعین مصداق این واقعیت بزرگ است.

وی با اشاره به وحدت میان جامعه شیعه و اهل سنت تصریح کرد: این اجتماع مردم شیعه و اهل سنت تربت جام و اقامه عزا احیاگر و پاسداشت مکتب بزرگ وحی و منجی عالم بشریت است که با پیروی از سیره نبوی جهان را از غفلت، جهل و نادانی خارج می کنند.

رئیس عقیدتی و سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم در قلمرو کتاب آسمانی امت را به سمت بیداری، مهربانی وحقایق دعوت کرد که گمشده امروز بشر مهربانی است.

حجت الاسلام لندرانی تاکید کرد: پیامبر اکرم در کنار قرآن کریم مصدق همه پیامبران الهی شد و هتک حرمت به ساحت انبیای الهی و کتب آسمانی جایز نیست.

وی ابراز داشت: ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر آنکه به پیامبر اسلام و اهل بیت که عزیزتر از جان خودش بداند و با عمل خود نشان دهد زیرا که پیامبر با گرفتاری ها ومشکلات ما همراه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار