برگزاری جشن نیمه شعبان در سازمان دانش آموزی استان همدان

همدان (پانا) - بمناسبت میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) مراسم جشنی در سازمان دانش آموزی استان همدان برگزار میشود.

کد مطلب: ۸۱۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیمه شعبان در سازمان دانش آموزی استان همدان

سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان در جلسه مجمع مربیان و مدرسین استان همدان که با هدف برنامه ریزی به منظور گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و برنامه ریزی به منظور برپایی جشن نیمه شعبان در سازمان دانش آموزی همدان برگزار شد، گفت: این سازمان در داخل و خارج از مدرسه وظایف مهم و ارزنده ای را در راستای تربیت افرادی مسوولیت پذیر، همدل، همفکر و متعهد به ارزش ها ی انقلابی، اسلامی و ایرانی برعهده دارد .

محسن عسگری افزود: برگزاری مراسم های گوناگون در برنامه های تشکیلاتی اهداف مختلفی از جمله پاسخگویی به بخشی از نیازهای ابعاد وجودی انسان در راستای تربیت انسان رو به تکامل را دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه نیمه شعبان روز میلاد منجی عالم بشریت، حضرت امام زمان(عج)، روزی مبارک و زیبا در تقویم ما شیعیان میباشد اظهار کرد: این میلاد روشنایی بر دلهای غفلت زده ما شیعیان است تا بیش از این امام خود را تنها نگذاشته و دست یاری به سویش دراز کنیم. عسگری گفت: وظیفه ماست که ندای لبیک خود را به پیشگاه حضرت مهدی(عج) عرضه نموده و با معرفت کامل نسبت به ایشان به وظایف خود در قبال آن حضرت جامه عمل بپوشانیم .

وی افزود: جشن نیمه شعبان روز سه شنبه، 11 اردیبهشت ماه در محل نمازخانه سازمان دانش آموزی با حضور کارکنان سازمان و اعضای پیشتاز دبستان تشکیلاتی شکیبا انجام میشود.

در این جلسه مصوب شد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی از مربیان فعال سازمان تقدیر و کارگروه تخصصی مانور تشکیلاتی تشکیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار