فرماندار ری:

جوانان در خط مقدم مبارزه با استکبار و استعمار جهانی قرار دارند

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی در انزجار از استبداد و استعمار جهانی بیش از گذشته همبستگی و وحدت دارند، گفت: جوانان همیشه در صف اول مبارزه با استکبار و استعمار جهانی قرار دارند.

کد مطلب: ۶۸۰۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز 13 آبان گفت: امروزه نسل جوان با تکیه به ارزش های انقلاب اسلامی همواره در جبهه های علم و دانش، رشد اقتصادی کشور، پیشرفت و توسعه ملی حضور فعالانه و تاثیرگذار دارند.
وی با بیان اینکه روز 13 آبان، روز تاریخ سازی در انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: ملت بزرگ ایران در این روز نشان دادند که با عزمی ملی، متحد و منسجم در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادگی می کند.
جمالی پور ادامه داد: ملت ایران همانگونه که در مقابل ظلم و جور نظام ستم شاهی ایستادند و پیروز شدند، امروز نیز یکصدا و منسجم در مقابل هر کشوری که بخواهد عزت ملی، انسجام و عظمت ایران اسلامی را به خطر اندازد، ایستادگی می کند و با از جان گذشتگی مبارزه می کنند.
وی حضور گسترده مردم در مراسم روز استکبار ستیزی را عامل مهمی در ایجاد انسجام و وحدت ملی دانست و یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی باید این حضور گسترده مردم را در مقابله با یاوه گویی ها، رذالت ها و تعرض هایشان ببینند و در سیاست های خود تغییرات اساسی ایجاد کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار