دبیرکمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش محلات در گفت و گو با پانا:

مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) محلات برگزار می‌شود

دبیر کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش محلات از برگزاری مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

عباس عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري(مدظله‌العالی) هفته نكوداشت پدافند غيرعامل با شعار "پدافند غیر عامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور" از ‌شنبه 6 تا 12 آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در مدارس شهرستان از جمله برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، سخنرانی و مسابقات فرهنگی و ورزشی، جلسات آموزش خانواده، بازدید از مدارس ایمن و اجرای رزمایش با همکاری بسیج دانش‌آموزی برای این هفته پیش‌بینی شده است.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش محلات اظهار داشت: این مانور با حضور مسئولان شهرستان و با همکاری بسیج دانش آموزی، شهرداری و جمعیت هلال ‌احمر روز دوشنبه 8 آبان با هدف ایجاد آمادگی در دانش آموزان اجرا خواهد شد.

عبدالهی با تشریح شعار هفته نكوداشت پدافند غيرعامل ابراز داشت: شنبه 6 آبان ماه با نام مصون سازی کشور با فکر بسیجی و روحیه جهادی، یکشنبه 7 آبانماه خودباروی و اقتدار علمی با حرکت انقلابی، دوشنبه 8 آبانماه پدافند غیرعامل،حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور نام گذاری شده است.

وی بیان کرد: سه شنبه 9 آبان ماه حفظ سرمایهه ای ملی در برابر تهدیدات سایبری، چهارشنبه 10 آبان ماه جامعه سالم آماده در برابر تهدیدات نوین، پنجشنبه 11 آبان ماه، استحکام بخشی و صیانت از زیرساخت های کشور و جمعه 12 آبانماه حفظ سرمایه های کشور با مشارکت مردمی نام گذاری شده است.

مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) با همکاری بسیج دانش آموزی، شهرداری و جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار