گردهمایی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی ناحیه یک شهرری

معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سالن جلسات کانون فرهنگی هنری سمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه که با حضور رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره منطقه، شاهینفرکارشناس امور فرهنگی هنری و میرعظیمی کارشناس قرآن و عترت برگزار شد پیرامون برنامه های پرورشی سال تحصیلی جدید گفتگو شد.

در این جلسه در ابتدا جواد قائمی زاده مدیر ارتباطات و امور بین الملل شبکه جهانی ولایت و پاسخ به شبهات ضمن صحبت پیرامون گروههای تکفیری و شبهات پیش آمده برای دانش آموزان گفت: پاسخ های مختصر و مفیدی جهت استفاده دانش آموزان و همکاران فرهنگی در ارتباط با شبهات مطرح شده تهیه شده است که در اختیار آنها قرار می گیرد.وی ادامه داد در ارتباط با همین موضوع کلاس هایی در مرکز دارالقرآن آیت الله غیوری برگزار خواهد شد.

در ادامه برنامه حجت السلام اصلانی مسئول امور مساجد شهرری با تاکید به اهمیت طرح پیوند مدارس با مساجد گفت: آرامش وقتی ایجاد می شود که جاذبه های دیگر در برابر جاذبه اصلی که راه الهی و نماز است اثر نکند و پیوند مسجد و مدرسه و منزل و محله خیلی مهم در راستای مهمترین کار تربیتی نماز است.

اصلانی در ادامه با تاکید بر اهمیت طرح 14 توصیه به نوجوانان گفت: هدف از این طرح آشنایی بچه ها با مساجد و تشویق آنها به خواندن نماز است.

در ادامه برنامه کارشناسان فرهنگی هنری و قرآن و عترت به شرح خلاصه ای از برنامه های اجرا شده در سال گذشته و برنامه های مورد نظر برای سال جدید در حوزه خود پرداختند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار