به میزبانی آموزش و پرورش زاوه صورت پذیرفت:

اتاق فکر طرح تقسیم کار ملی و کاهش آسیب های اجتماعی در زاوه

اتاق فکری در جهت کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی با حضور مسئولین شهرستان و کارشناسان، مشاوران و صاحب نظران شهرستان زاوه به میزبانی آموزش و پرورش زاوه تشکیل شد.

کد مطلب: ۶۷۳۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، اتاق فکر طرح تقسیم کار ملی و کنترل آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی شهرستان، مدیر آموزش و پرورش، معاونت پرورشی ،مسئولین شهرستان، کارشناسان و مشاوران و هم چنین مهمانانی از بسیج و نیروی انتظامی شهرستان زاوه در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش زاوه تشکیل شد.

فرماندار زاوه ضمن ابراز خرسندی و استقبال ازاین اتاق فکر عنوان کرد: بحمدالله با پیگیری و تلاشهای صورت گرفته شاهد کاهش چشمگیر طلاق در سطح شهرستان هستیم.

"محمودی" ادامه داد: بیشترین خطر پذیری آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزانی است که در آینده خانه و خانواده را شکل می دهند و این مسئله توجه و تلاش مضاعف تمامی ارگانها و نهادها و بویژه مشاوران و کارشناسان آموزش و پرورش را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش زاوه با گرامیداشت هفته ناجا و بهداشت و روان بر لزوم آشنایی بیشتر دانش آموزان با مسائل بهداشت روان در سنین نوجوانی و جوانی تاکید و نقش مشاورین را در این زمینه بسیار مهم ارزیابی کرد .

وی آسیب های موجود در فضای مجازی، خشونت، اعتیاد را برشمرد و بر لزوم اتخاذ راهکارهای لازم از طرف کارشناسان ، صاحبنظران و مشاوران مدارس در راهنمایی و تربیت دانش آموزان تاکید کرد. .

"بهروز"؛ کارشناس مشاوره این اداره نیز خواستار تشکیل کارگاه و جلسات منظم با محتوای یکسان ویژه کارشناسان و رابطین ادارات، جهت برداشتن گامهایی با قدرت و ثمره دهی بیشتر، در جهت کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی موجود در شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار