مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد:

اجتماع عظیم عزاداران اردبیلی در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجتماع عظیم مردم حسینی و ولایت‌مدار اردبیل در تاسوعا و عاشورا خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۹۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه هماهنگی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی تجمع عظیم عزاداران حسینی در شهر اردبیل و در محل میدان عالی قاپو برگزار خواهد شد .

وی گفت: در این مراسم، مداحان و شعرای آئینی اهل بیت(ع) به مداحی، سوگواری و شعرخوانی می‌پردازند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی تجمع عظیم عزاداران حسینی در شهر اردبیل و به مرکزیت میدان عالی قاپو برگزار خواهد شد .

ستوده تصریح کرد: تجمع روز تاسوعای حسینی از ساعت 13 ظهر آغاز می‌شود و حسینیان اردبیل با اجتماع در میدان عالی قاپو اردبیل عشق و ارادت خود را به نمایش می‌گذارند .

وی یادآور شد: در روز عاشورا نیزمراسم از ساعت 15 عصر آغاز خواهد شد و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به انعکاس این برنامه‌های از رسانه‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای اردیبل با همکاری شایسته‌ای که خواهد داشت و نیز شبکه‌‌های برون‌مرزی، این مراسم باشکوه اردبیلی‌ها را در عشق و ارادت به امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به تصویر خواهند کشید .

وی به برگزاری منظم این مراسم با همکاری فرمانداری اردبیل و دیگر نهادها و دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است تا این مراسم ،باشکوه هر چه تمام‌تر در تاسوعا و عاشورای حسینی در کنار عزاداری‌های سنتی برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار