سرپرست شهرداری تبریز:

دانش‌آموزان در پیش‌برد اهداف2018سهیم باشند/تبریزشناسی در برنامه پرورشی

سرپرست شهرداری تبریز گفت: از دانش‌آموزان انتظار داریم خود را در پیش‌برد اهداف 2018 سهیم دانسته و مباحث تبریزشناسی را برنامه‌های جنبی و پرورشی مدارس، مطرح کنند.

کد مطلب: ۶۶۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمدحسین اسحقی در مراسم آغاز سال‌تحصیلی و بازگشایی مدارس تبریز در هنرستان پسرانه شهید دکتر باهنر، با اشاره به این‌که تعلیم و تربیت، اساس توسعه و پیشرفت هر جامعه است، گفت: اگر امروز تلاش نکنیم، در آینده، فرصتی برای جبران اشتباهات خود را نخواهیم داشت.

اسحقی با بیان این‌که کشورمان امروز بیش از دیروز نیازمند ارتقای مهارت عملی و درک علمی است، اظهار داشت؛ باید از فضای مدرک‌گرایی عبور کنیم و هر یک از مقاطع علمی و تحصیلی را به عنوان پلی برای پیشرفت‌های بعدی، قدر بدانیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: ورزش را در برنامه‌ روزانه خود جای دهید و اجازه ندهید ناامیدی و کسالت، روح‌ و ‌جان‌تان را فرسوده کند. معلمان خود را تکریم کنید، در برابر مشکلات سرسخت باشید و از امروز، شخصیت اجتماعی خود را برای عهده‌دار شدن امورات خطیر آینده مهیا کنید.

سرپرست شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به این‌که «تبریز 2018» یکی از مظاهر توسعه و پیشرفت شهرمان است ، گفت: از دانش‌آموزان انتظار داریم خود را در پیش‌برد اهداف 2018 سهیم دانسته و مباحث تبریزشناسی را برنامه‌های جنبی و پرورشی مدارس، مطرح کنند.

اسحقی همچنین با گرامیداشت تقارن بارگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ماه محرم خاطرنشان کرد: ایثار و حماسه سال‌های دفاع مقدس، ریشه در تعالیم مکتب سرخ عاشورا دارد؛ امروز رشادت جوانان مدافع حرم، برگرفته از همان آموزه‌های متعالی است که آرامش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار