ورود 1400 نیروی جدید به آموزش و پرورش آذربایجان غربی

مدیر کل آموز و پرورش آذربایجان غربی گفت: 1400 نفر نیروی جدید به جای بازنشستگان استانی جایگزین می شوند و شامل معلمان دانشگاهی، سرباز معلم و دانشجویان هستند.

کد مطلب: ۶۶۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، فریدون سیدمصطفوی، در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: امسال 570 نفر از فرهنگیان استان درخواست خروج از استان را داده اند که با بیش از 50 درصد درخواست آنان موافقت شد.

وی بیان کرد: همچنین 107 نفر نیز سایر استان‌ها به آذربایجان‌غربی منتقل شده‌اند.

وی با تاکید بر حضور معلمان در مدارس مناطق صعب‌العبور اظهار کرد: هم اکنون 133 نفر راهبر آموزشی موظف به بازدید هفتگی از مدارس مناطق محروم بوده و به تعداد یک هزار و 500 بار از این مدارس بازدید کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از چالش‌های بزرگ آموزش و پرورش استان، سرویس مدارس است افزود: در این زمینه در سال گذشته دو هزار و 743 خودرو در اختیار مدارس قرار گرفت و 44 هزار دانش‌آموز را تحت پوشش قرار داد.

وی با تاکید بر بهداشتی بودن بوفه مدارس بیان کرد در سال گذشته به یک هزار و 500 بوفه مدارس استان مجوز بهداشتی واگذار شد و امسال نیز این تعداد به دو هزار و 500 بوفه رسیده و اداره بهداشت نیز از بوفه مدارس نظارت بیشتری می‌کند.

سیدمصطفوی با اشاره به اینکه شورای مدرسه قلب مدرسه است و نباید از آن غافل شد بیان کرد: باید این شورا تمام مسائل مدرسه را رصد کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار