رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد:

رشد 500 درصدی در جشنواره تدریس برتر

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال در جشنواره تدریس برتر با رشد 500 درصدی روبه رو بودیم به طوری که آثار ارسال شده به این جشنواره، بسیار منسجم بود.

کد مطلب: ۶۶۲۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تحویل پور در مراسم تقدیر از منتخبین جشنواره های کشوری تجارب برتر تربیتی، تدریس برتر درس تفکر و سبک زندگی و گروه های درسی برتر پرورشی استان اصفهان اظهار کرد: ششمین دوره جشنواره های کشوری تجارب برتر تربیتی برگزار شد که در استان 20 نفر برگزیده اعلام شدند که قرار بود مرحله کشوری جشنواره تجارب برتر تربیتی در همدان برگزار شود، که به استان ها واگذار شد.

وی افزود: امسال در جشنواره تدریس برتر با رشد 500 درصدی رشد روبه رو بودیم به طوری که آثار ارسال شده به این جشنواره، بسیار منسجم بود.

تحویل پور ادامه داد: سهمیه امسال در جشنواره تدریس برتر نسبت به سال گذشته دو برابر شده بود که اقدام به معرفی 20 نفر از شرکت کنندگان کردیم و از بین این تعداد، رتبه دوم و چهارم کشوری معرفی شدند.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: در جشنواره تدریس برتر که امسال در تبریز برگزار شد، رشد 100 درصدی را به خود اختصاص دادیم و در ابن بخش 3 برگزیده کشوری اعلام شد.

وی در ادامه اظهاراتش به برگزاری جشنواره گروه های درسی برتر پرورشی و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: یکی از گروه های موفق در کشور، گروه های درسی برتر پرورشی استان اصفهان است به طوری که این گروه در سال گذشته رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد و امیدواریم امسال نیز جزو گروه های درسی برتر در کشور معرفی شوند.

تحویل پور عنوان کرد: در بخش گروه های درسی برتر تدریس، 3 گروه مناطق بزرگ، متوسط و کوچک وجود دارد که مورد ارزیابی قرار می گیرند و امروز از گروه های برتر پرورشی تجلیل به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار