مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

300 دبیر در همایش کشوری روش تدریس کتاب ریاضی یازدهم شرکت کردند

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 300 دبیر از سراسر کشور در همایش بررسی، تحلیل و روش تدریس کتاب های نونگاشت ریاضی پایه یازدهم شرکت کردند.

کد مطلب: ۶۶۲۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، شهریار فولادوند افزود: حدود 300 نفر از مربیان و معلمان درس های ریاضی، هندسه و دیفرانسیل استان های کشور به مدت چهار روز با بررسی، تحلیل و روش تدریس کتاب های نونگاشت ریاضی پایه یازدهم در این همایش آشنا می شوند.

وی بیان کرد: 250 نفر از آموزگاران و مدرسان استان مرکزی و 50 نفر از مدرسان سراسر کشور به میزبانی شهرستان اراک در این همایش شرکت کرده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: 5 کتاب ریاضی جدید به تازگی برای تدریس در پایه دوم متوسطه دوم آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید تالیف شده است که این همایش با هدف دانش افزایی معلمان در حوزه کتاب های نونگاشت ریاضی، بحث و تبادل اطلاعات، بررسی و بازبینی محتوای این کتاب ها در اراک برگزار شده است.

فولادوند ادامه داد: به دلیل دغدغه استان مرکزی در حوزه آموزشی این استان در برگزاری این همایش پیشقدم شده است که امیدواریم پس از برگزاری این همایش دبیران با دستی پر استان را ترک کنند و بتوانند از این همایش نهایت استفاده را ببرند.

همایش بررسی، تحلیل و روش تدریس کتاب های نونگاشت ریاضی پایه یازدهم از 14 تا 17 شهریور ماه جاری به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار