معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس در فسا:

ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های سواد آموزی فارس در گرو هم اندیشی است

معاون سوادآموزی فارس گفت: مهمترین دستاورد جلسات قطبی هم افزایی و تجربه اندوزی از نتایج آن برای ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های سواد آموزی فارس است.

کد مطلب: ۶۵۸۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس عیسی ملک پور در اولین جلسه قطبی کارشناسان سواد آموزی ادارات شهرستان های استهبان ، نی ریز، داراب، فرگ ، ششده ، شیبکوه و زرین دشت که به میزبانی شهرستان فسا برگزار شد، اظهار داشت: جلسات قطبی در به روز رسانی اطلاعات کارشناسان، رفع اشکالات احتمالی، هم افزایی و تبادل تجربیات و ایجاد فضای همدلی در بین همکاران بسیارموثر است.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری جلسات قطبی کیفیت خدمات سوادآموزی در استان افزایش یافته و از افت کمی فعالیت ها در طول آموزش ، امتحان و قبولی جلوگیری کرد .

در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان فسا، ابراز داشت: با همت کارکنان حوزه سوادآموزی استان در چند سال اخیر، فعالیت های سوادآموزی استان رشد کمی و کیفی خوبی داشته و فارس از استان های سر آمد کشور در سوادآموزی می باشد .

مسلم امینی نژاد میزبانی شهرستان فسا برای جلسات قطبی را فرصتی مناسب برای کارشناسی سوادآموزی فسا دانست که می توانند با بهره گیری لازم از آن ، کیفیت سوادآموزی این شهرستان را ارتقاء دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار