نمایش «خانه دیگری» در جشنواره از کشور آمریکا

فيلم سينمايي «خانه دیگری» براي حضور در فستيوال «action on film» آمريكا پذيرفته شد.

کد مطلب: ۶۵۲۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، «خانه دیگری» عنوان اولين ساخته سينمايي بهنوش صادقي محسوب مي شود كه پس از چند نمايش در جشنواره سي و پنجم فيلم فجر و جشنواره فيلم شهر، در حال حاضر در نوبت اكران عمومي قرار دارد.
سازندگان به تازگي نسخه اي از فيلم را همراه با زيرنويس انگليسي براي دبيرخانه جشنواره «action on film» امريكا ارسال كرده اند و دبيرخانه اين فستيوال نيز با ارسال ايميلي پذيرفته شدن اين فيلم را در بخش مسابقه خود اعلام كرده است.
اين جشنواره در تاريخ ١٦ الي ٢٤ آگست (٢٥ مرداد تا دوم شهريورماه) در كشور آمريكا برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان گوهر خيرانديش يكي از بازيگران اصلي پروژه به نمايندگي از عوامل اين فيلم در جشنواره حضور خواهد داشت.
لیلا زارع، پژمان بازغی، ناصر هاشمی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، متین ستوده، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیرجمشید صادقی و (با هنرمندی) گوهر خیراندیش بازیگران «خانه دیگری» هستند.
اين فيلم به قلم مهنوش صادقي مضموني اجتماعي دارد و روايتگر داستان پدری به نام حبیب ا... است که در سال های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشي ها و ناخوشي هاي اين خانواده زندگي حبيب ا... و دختر و دامادش را تحت الشعاع قرار مي دهد... .
عباس اكبري تهيه كنندگي اين فيلم را برعهده داشته است.
جشنواره «action on film» امسال سيزدهمين دوره خود را برگزار مي كند. اين فستيوال به مدت دو سال است كه بخشى را به سينماى ايران اختصاص داده و سال گذشته نيز جايزه كارگردانى خود را به شهاب حسينى براى فيلم «ساكن طبقه وسط» اهدا كرد. مسوولان اين جشنواره همچنين سال گذشته از گوهر خيرانديش براى بازى درخشانش در فيلم سينمايي «روييدن در باد» و به پاس سال ها فعاليت و حضور در بيش از صد فيلم سينمايي قدردانى كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار