پلمب 22 واحد صنفي در شهرستان شازند

فرمانده انتظامي شهرستان شازند از پلمب 22 واحد صنفی متخلف از ابتدای مرداد ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۲۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، بيژن جنتي افزود: پليس شهرستان در بخش نظارت بر اماکن عمومي در حوزه هاي ماموريتي خود، تلاش دارد با اقدام دستورالعمل اجرايي برابر قانون ضمن بررسي صلاحيت متقاضيان تاسيس و افتتاح اماکن صنفي، به منظور پيشگيري از ورود افراد فاقد صلاحيت در مشاغل مذکور و تامين امنيت اخلاقي در استفاده از امکانات و خدمات اين گونه مراکز بستري مناسب در توسعه ارتقاء امنيت اجتماعي را فراهم سازد.

وی ادامه داد: از ابتدای مرداد ماه سال جاری طی هماهنگي با اتاق اصناف و دادستان و شبكه بهداشت در راستاي ارتقاء امنيت اخلاقي، طرح نظارت بر اماکن عمومي و واحد های صنفی، در سطح شهرستان با جديت به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شازند بیان کرد: در این راستا 22 واحد صنفي در شهرهاي شازند، مهاجران، آستانه و هندودر به دليل تخلفات انتظامي و بهداشتی و مالیاتی برابر ماده 28 قانون نظام صنفي و نداشتن پروانه کسب و برابر ماده 27 قانون نظام صنفي و ضوابط و مقررات و قوانين اماکن، پلمب شدند.

جنتی با اعلام تداوم و تشديد اين گونه اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفي، موضوع را سريعا به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار