رئیس هیات مدیره مجلس دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان؛

لزوم توجه به شاداب سازی محیط مدارس در پروژه مهر

نماینده هشتمین دوره مجلس دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت: مدیر مدبر با ایجاد فضایی سرشار از شادی و صمیمیت زمینه ایجاد بستری مناسب برای آموزش را فراهم می کند.

کد مطلب: ۶۴۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان، فائزه ضابطی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: در راستای تولدی دیگرهمراه با شکوفایی استعداد های درخشان جامعه دانش آموزی و شروع آغازی برای تلاشی خستگی ناپذیر جهت علم آموزی هستیم.

وی تفکرعلم اندوزی برای نیل به اهداف متعالی نظام و پیشرفت جامعه ی دانش آموزی را مهم خواند و گفت: برآنیم که دست به دست هم و با استفاده از تجارب و اندیشه های بزرگان در این حوزه پیشرفت و شکوفایی این نسل پر شور را به منزلگاه علمی و اخلاقی موثر نزدیک گردانیم و این میسر نمی باشد مگر با همدلی و همکاری همه ی وکلاو اساتید جامعه ی دانش آموزی.

نماینده هشتمین دوره مجلس دانش آموزی خاطر نشان کرد: بی شک فضای شاداب و دوست داشتنی تاثیرزیادی در شکوفایی استعداد ها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی وپویایی و زنده دلی دانش آموزان دارد.

وی تاکید کرد: مدیر مدبر با ایجاد فضایی سرشار از شادی و صمیمیت زمینه ی اعتماد سازی و ایجاد جو عاطفی، دوستانه و شاد را فراهم می آورد، تغییرات فیزیکی مدارس میتواند یکی از بهترین موارد شاداب سازی مدارس باشد.

ضابطی رنگ آمیزی میز، نیمکت های کلاس با رنگ های شاد و استاندارد، نصب اسامی و تصاویر دانش آموزان روی در کلاس برای ایجاد حس دلبستگی به کلاس، نصب ساعت دیواری و پرده های مناسب با رنگ های متفاوت و قرار دادن کتابخانه باز در سالن ها برای استفاده دانش آموزان در زنگ های تفریح را از جمله مواردی دانست که می توان در شاداب سازی مدارس به آنان توجه نمود.

وی با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد که معلم سر زندگی را با آگاهی و اطلاعات نو و روش های بدیع و مبتکرانه می آفریند و کلاس را شاد میکند تصریح کرد: چهره ی شاداب و متبسم معلم در ایجاد کلاس شاد و روابط صمیمانه بسیار موثر است .

ضابطی بیان کرد: به عنوان نماینده ی دانش آموزان از دست اندرکاران پروژه مهر می خواهم در خصوص شاداب سازی مدارس اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار