اقامه نماز جماعت در هشت بوستان شهر قزوین

رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین گفت: نماز جماعت مغرب و عشاء در هشت بوستان شهر قزوین در ماه مبارک رمضان و فصل تابستان برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۲۷۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام عباداله قجر در گفت وگو با خبرنگار پانا قزوين با اعلام این خبر اظهار داشت: بوستان‌های نرگس (بانوان)،باراجین،پامچال در ناحیه مینودر،ارکیده در چهارصد دستگاه، پونک در بلوار شهید مصیب مرادی،لاله در جانبازان، ملاخلیلا در بلوار جمهوری اسلامی و میرداماد از جمله بوستان‌هایی هستند که یک ساعت بعد از افطار در آن‌ها نماز مغرب و عشا برگزار می شود و نماز عید فطر نیز در این مکان‎ها اقامه خواهد شد .

وی افزود: همچنین در این بوستان‌ها نماز جماعت مغرب و عشاء در طول سه ماه تابستان بطور منظم و سر وقت برگزار می‌شود و به سووالات شرعی نمازگزاران نیز پاسخ داده شده و شبهات آنان در این موارد برطرف خواهد شد .

حجت الاسلام قجر هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ نماز اول وقت به صورت جماعت در جامعه برشمرد.

وی همچنین دلیل انتخاب بوستان‌های یاد شده را فقدان مسجد در محله‌هایی که این پارک‌ها واقع شدند اعلام کرد و گفت:با توجه به اینکه در سال قبل استقبال خوبی از این طرح شد امسال با کمی تغییر در انتخاب پارک‌ها دوباره این طرح اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام قجر افزود:هدف از این اقدام ترویج فرهنگ نماز در جامعه بوده و از آنجایی که ماه رمضان ماه بندگی و عبادت خداست، باید آثار آن در شهر نمود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار