ورود 130دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان قدس

مراسم رونمایی از 130دستگاه تاکسی جدیدالورود به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان قدس در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران،مراسم رونمایی از 130دستگاه تاکسی جدید الورود به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان قدس همزمان با 12بهمن سالگرد ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد .
بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی امام جمعه شهرستان قدس، معاون فنی عمرانی فرمانداری، شهردار قدس و معاونین، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان صبح امروز از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری قدس برگزار و رانندگان تاکسی ها با نصب پوسترهای مناسبتی ایام دهه مبارک فجر و گل بر روی خودروها با تشکیل صفوف منظم در خیابانهای شهر رژه رفتند .
گفتنی است با ورود 130 دستگاه تاکسی جدید به عرصه حمل و نقل، بخشی از ناوگان فرسوده تاکسی رانی شهر قدس نوسازی شد که این امر نقش مهمی در سازماندهی ترافیک،کاهش آلایندگی های هوا و خدمات بهینه به شهروندان خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار