موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی دفاع چه گفتند؟

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداختند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی دفاع چه گفتند؟

یاسر سلیمانی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در مخالفت برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برادر عزیز آقای نصیرزاده بنده مخالف شما نیستم و افتخار می‌کنم که در کابینه دکتر پزشکیان حضور دارید، وزرات دفاع نقش مهمی در مسائل امنیتی و دفاعی دارد، در طراحی، ساخت، خرید و تولید نیازهای نیروهای مسلح، افتخار می‌کنیم در کنار شما هستیم.

نماینده مردم کرمان اظهار کرد: چند نکته مهم وجود دارد که چرا باید آقای اسماعیل هنیه در تهران ترور شود،  و اکنون خواهان این هستیم که  نیروهای مسلح پاسخ محکمی دهند.

نماینده مردم کرمان بیان داشت: وزارت دفاع نقش مهمی در مسائل دفاعی و امنیتی دارد،می توانیم نقش مهمی در حوزه پیشگیرانه به‌ خصوص در حوزه فناوری های نوین داشته باشیم؛ البته ذات صهیونیست‌ها بر اساس ترس استوار است هر زمان ما محکم جواب آنها را دادیم آنها جرات نکردند که جواب ما را بدهند.

وی گفت:  باید تمام توانمان را به کار بگیریم که کارآمدترین افراد را در نیروهای مسلح حفظ کنیم نه اینکه نیروهای مسلح به دلیل مسائل معیشتی ناچار شوند به جای دیگری بروند.

تا امروز نیروهای مسلح با اقتدار برای مردم نقش آفرینی کردند

فرهاد طهماسبی، نماینده مردم استهبان در مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع گفت: دکتر نصیرزاده ۴۰ سال سابقه دفاعی و میدانی دارد و پله به پله مراحل رشد مدیریتی را طی کرد. جامعیت شخصیتی و تخصصی و جهادی ایشان حائز اهمیت است. هماهنگ سازی در نقش آفرینی وزارت دفاع با نیروهای مسلح و مجلس از ویژگی های ایشان است.

وی ادامه داد: داشتن برنامه هدفمند و تقویت بنیه دفاعی از دیگر ویژگی های ایشان است. متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری، ایجاد بیمه نوین نیروهای مسلح، توسعه نظام حمایتی جامع از نیروهای مسلح مانند ارائه خدمات بالینی در منزل، هدفمند کردن کمک های حمایتی، معیشتی و درمانی برای رزمندگان و ایثارگران و توانمندسازی ایثارگران و بازنشستگان از دیگر برنامه های ایشان است.

طهماسبی تاکید کرد: خواست عموم ملت حمایت و پشتیبانی از نیروی های مسلح و تقویت معیشت آنان است. تا امروز نیروهای مسلح با اقتدار برای مردم نقش آفرینی کردند. با حضور امیر نصیرزاده این اتفاق تثبیت خواهد شد.

 نقش آفرینی ایران در جغرافیای منطقه بعد از عملیات وعده صادق افزایش یافته است

 ابراهیم نجفی، نماینده آستانه‌اشرفیه به عنوان موافق برنامه‌های امیر نصیرزاده، وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تجربه کاری و برنامه وزیر پیشنهادی دفاع در شرایطی که افول تدریجی آمریکا در نظام بین‌الملل تداوم یافته، نقش آفرینی قدرت‌های منطقه رو به تغییر است و معادلات نظم امنیتی منطقه به ویژه بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق دستخوش تغییر شده، بسیار کارآمد است.

وی افزود: نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای منطقه بعد از عملیات وعده صادق افزایش یافته و متعاقباً دولت آمریکا و کشورهای همسو با آن سیاست‌های مهار منطقه‌ای ایران و انواع تحریم‌ها و محدودیت‌های شورای امنیت سازمان ملل و تحریم‌های یکجانبه را در دستور کار خواهند داشت.

نماینده آستانه اشرفیه در بخشی از سخنانش بیان کرد: نقش آفرینی مؤثر نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت دفاع در روند توسعه روز افزون جمهوری اسلامی و قدرت افزونی کشورمان در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در زمینه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور قدرت جدید جمهوری اسلامی ایران ملاک عمل است.

ادمه دارد ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار