با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی ودر شهرستان ملارد:

تحویل واحد های مسکن خیر ساز به مدد جویان بهزیستی

با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ملارد، مراسم تحویل واحد های مسکن خیر ساز به مدد جویان بهزیستی برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۲۳۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد ،علی ربیعی وزیر نعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم طی سخنانی به سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای توانمندسازی گروه های اجتماعی تحت پوشش سازمان بهزیستی اشاره کرد وبر رسیدگی به این اقشار برای استفاده از فرصت های برابر در جامعه تاکید کرد .

وی در ادامه، ایجاد اشتغال ، آموزش فنی و حرفه ای و مهم ترین مسئله یعنی تامین مسکن را از نیازهای اولیه برخی اقشار جامعه مانند معلولین دانست که در سال های گذشته دچار کندی گردیده که امروزه با حمایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و در قالب یک طرح ویژه در دستور کار قرار گرفته است .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ساخت و تکمیل این واحدهای مسکونی را حاصل همکاری ویژه ای بین دولت تدبیر و امید ،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بنیاد مستضعفان و خیرین مسکن ساز دانست که در قالب یک طرح ویژه آغاز گردیده است .

وی اظهار امیدواری کرد :این همکاری مبارک و مشترک بین دستگاههای مختلف در عرصه های دیگر همچون اشتغال زائی و رسیدگی به سایر گروه های اجتماعی هم بکار گرفته شود .

به گفته ربیعی این واحدها اولین بخش از واحدهای مسکونی است که در قالب این طرح در سطح کشور برای مددجویان ساخته و تحویل می شود .

وی تصریح کرد ساخت این واحدها بر عهده خیرین بوده که با قیمت مناسب تر ، مستحکم تر و زیباتر ساخته شده است .

ربیعی در ادامه گفت: در کل کشور 11 هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر ساخته خواهد شد که 2300 واحد از آنها در بخش روستائی در دست تکمیل است .

شایان ذکر است، در این مراسم بهمراه کلید واحدهای مسکونی ، یک جلد کلام الله مجید و هدیه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به صاحبان منازل مسکونی تحویل شد و در این مراسم محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور ، تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان ، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد و جمعی از مسئولان محلی نیزحضور داشتند .

/خبرنگار : مبینا قارلقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار