مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاكید کرد؛

لزوم توجه ویژه به آموزش و پرورش در توزیع اعتبارات تملک دارایی ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بر لزوم توجه ویژه به آموزش و پرورش در توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، زیارتی و عمرانی از سوی استان تاكید كرد.

کد مطلب: ۵۱۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سیدجواد حسینی اظهاركرد: در مجموع در فصل استانی این اعتبارات و در بخش تعمیرات اساسی ساختمان های اداری در سال 1394 یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته بودکه 57 درصد آن محقق شده و درسال 95 این مبلغ به 600 میلیون تومان کاهش یافته که کاهش 40 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با بیان این كه آموزش و پرورش بیشترین میزان نیروی اداری سازمانی را در بین ادارات 68 شهرستان، ناحیه و منطقه استان داراست، تصریح كرد: اکثر ادارات آموزش و پرورش از قدمت بالایی برخوردر بوده و نیاز به تعمیر و بازسازی دارند لذا باید اعتبارات تخصیص یافته به آموزش و پرورش افزایش یابد.
وی با اشاره به این كه بیش از 4 میلیون نفر روز طی سال گذشته در استان اسکان داده شده اند، خاطرنشان كرد: یک میلیاردتومان اعتبارکه تنها 57 درصد آن (560 میلیون تومان) برای این بخش تخصیص یافت اما در عین حال در سال 1395، 340 میلیون تومان برای این موضوع درنظر گرفته شده که کاهش 66 درصدی رقم اعتبارات به این بخش را شاهد هستیم.
حسینی با بیان این كه حجم عظیم زائران فرهنگی از یک سو و افزایش ضریب ماندگاری در استان، افزود: حداقل اعتبارات در بخش زیارت در راستای سه موضوع زیارت، اقتصاد مقاومتی و مشهد 2017 افزایش یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بیان كرد: در حوزه ساخت مدارس در مناطقی که مسکن مهر احداث شده است متاسفانه توجهی به موضوع ساخت فضاهای آموزشی نشده و لازم است توجه ویژه ای به تامین اعتبار پروژه های در دست اقدام در این مناطق شود.
وی به ایجاد و راه اندازی دهکده بزرگ المپیک دانش آموزی اشاره و تاکیدکرد : برای احداث این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار از صندوق ذخیره فرهنگیان جذب شده و درخواست داریم از طریق اعتبارات استانی هم این پروژه عظیم موردتوجه جدی قرارگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار