چاپ سالانه ٣٧٠ عنوان کتاب در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از چاپ سالانه ٣٧٠ عنوان کتاب در همدان خبر داد و گفت: با تفویض اختیار صدور مجوز چاپ کتاب به صورت استانی میزان چاپ کتاب افزایش می‌یابد

کد مطلب: ۴۹۶۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، فاضل عبادی با بیان اینکه هنرمندان همدانی برای بازدید از نمایشگاه کتاب به تهران اعزام شدند، اظهار کرد: استان‌ها با اعزام اهالی فرهنگ و هنر به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در این رویداد فرهنگی سهیم می‌شوند.
وی با بیان اینکه رسانه‌های همدان نیز با همکاری خانه مطبوعات یک روز میهمان نمایشگاه کتاب شدند از برنامه بازدید کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد از نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به کتاب در حوزه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد نیز از نمایشگاه بازدید کردند.
وی به حضور تعاونی ناشران استان همدان در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: علاوه بر حضور چهار ناشر استان، ناشران بخش خصوصی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
عبادی از صدور مجوز کتاب به صورت استانی خبر داد و خاطرنشان کرد: همدان جزو استان‌هایی است که با تفویض اختیار، در حال طی مراحل صدور مجوز کتاب به صورت استانی است.
وی اضافه کرد: سالانه ٣٧٠ عنوان کتاب در استان همدان چاپ می‌شود که امیدواریم با همکاری بیش از پیش ناشران و اداره فرهنگ و ارشاد این میزان افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار