شهربازی مدرن در گرگان احداث می‌شود

شهردار گرگان گفت: اقدامات لازم برای احداث شهربازی مدرن در ناهارخوران گرگان در حال انجام است.

کد مطلب: ۴۸۶۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازگلستان؛حسین صادقلو شامگاه دوشنبه در جلسه ابلاغ بودجه سال ۹۵ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری گرگان احداث شهربازی مدرن در ناهارخوران برای جذب مسافر و گردشگران است.

وی افزود: خریداری عرصه هتل ناهارخوران و تبدیل آن به هتلی ۵ ستاره، احداث شهربازی مدرن در ۲ قالب با بودجه ۳۰ میلیارد ریالی و مشارکت بخش خصوصی با بخش‌هایی مانند دریاچه مصنوعی، پارک آبی و شهربازی زمستانه، ایجاد و احداث مجموعه پارک‌های محلی، احداث ۳ تقاطع غیر هم‌سطح و ترمینال مدرن از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری گرگان در سال ۹۵ است.

شهردار گرگان تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها شاید بتوانیم گرگان را به آن نقطه‌ای که شایسته آن است سوق دهیم.

صادقلو گفت: در سال گذشته بودجه شهرداری ۲۰۵ میلیارد تومان بود که بیش از ۲۲۱ میلیارد تومان محقق شد و تنها در اسفندماه ۳۰ میلیارد تومان وصولی نقدی داشتیم و به این ترتیب روی پای خود ایستاده و عمران و آبادی شهر را انجام دادیم.

به گفته وی، امسال نیز به دلیل راکد بودن صنعت ساختمان با پیشنهاد بودجه ۲۰۵ میلیارد تومانی به شورای شهر آمدیم که ۴۴ درصد آن جاری و مابقی عمرانی است.

صادقلو تأکید کرد: املاک و عرصه‌های شهرداری را شناسایی کردیم و در این راستا دو پروژه به بخش خصوصی واگذار شد که جزو درآمدهای پایدار محسوب می‌شوند.

وی افزود: همچنین لایحه‌ای به شورای شهر بردیم که اگر مصوب شود اتفاق بزرگی در صنعت ساختمان در گرگان روی می‌دهد و همه از آن سود می‌برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار