مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از مدارس شهر کنگان بازدید کرد

در ادامه بازدیدهای هفتگی از شهرستان ها و مناطق مختلف؛ صبح امروز مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به کنگان سفر ضمن بازدید از مدارس با فرهنگیان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

کد مطلب: ۴۸۲۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کنگان ، ناصر کرمی در بازدید از دبیرستان پروین اعتصامی کنگان گفت: وجود همکاران پرتلاش در این آموزشگاه می تواند الگویی شایسته برای این شهرستان بلکه استان باشد.

وی با قدردانی از مدیر و دبیران افزود: کنگان با توجه به نیروی انسانی توانمند می تواند در پرورش نسل فردا موفق تر باشد کما اینکه در کنکور سراسری گدشته این شهرستان جهش بسیار خوبی به سوی موفقیت داشت.

کرمی هم چنین با پدر شهید وهمکار بازنشسته حاج ابراهیم بحرینی پور پدر شهید اسماعیل بحرینی پور دیدار و از وی عیادت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش در این دیدار گفت: خانواده شهدا مایه افتخار ما هستند و در دامان پدران و مادران صالح چنین فرزندان شایسته ای پرورش یافتند و جان پاک خود را فدای میهن نمودند.

کرمی در بازدید از دبیرستان شهید عاشوری ضمن تقدیر از معلمان و مدیر این مدرسه به خاطر ترویج فرهنگ قرآنی از کلاس های درس و آزمایشگاه این مدرسه بازدید کرد.

وی در پایان بخش نخست بازدید هم اکنون در دفتر مدیرآموزش و پرورش کنگان، پذیرای فرهنگیان این شهرستان به صورت دیدار چهره به چهره است.

در این سفر یکروزه معاونین پرورشی و فرهنگی، آموزش ابتدایی و متوسطه نیز در گروههای جداگانه از مدارس شهرستان بازدید می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار