بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از مساكن مهر ارومیه

مساكن مهر شهرستان ارومیه از 80 درصد پیشرفت فیزیكی برخوردار است .

کد مطلب: ۴۷۹۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر و مجری ویژه در طرح مسكن مهر از مساكن مهر شهرستان ارومیه بازدید كرد و در جریان روند اجرای پروژه ها قرار گرفت .

در شهرستان ارومیه 15 هزار و 565 واحد مسكونی مهر در مناطق گلمان ، گلشهر ، ایثار و طرزیلو با پیشرفت فیزیكی 80/78 درصد در دست احداث می باشد كه از این تعداد 4 هزار و 574 واحد تحویل متقاضیان شده است .

معاون وزیر در اجرای طرح مسكن مهر با ابراز امیدواری افزود : كلیه پروژه های مسكن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر و بالای 25 هزار نفر استان ( به جز شهرهای ارومیه ، مهاباد و سردشت ) باید تا پایان شهریور ماه سالجاری به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان مسكن شود .

گفتنی است احمد اصغری‌ مهرآبادی پس از بازدید از مساكن مهر ارومیه، در قالب جلسه‌ای بر لزوم نظارت مستقیم و مستمر بر روند اجرایی طرح‌های مساكن مهر آذربایجان غربی تأكید كرد.

تعداد واحدهای مسكونی مهر آذربایجان غربی 51 هزار و 794 واحد مسكونی با پیشرفت فیزیكی 85 درصد می باشد كه از این تعداد 37 هزار و 364 واحد تحویل متقاضیان شده است كه پیش بینی می شود تا پایان سالجاری پرونده مسكن مهر بسته شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار