270 مجتمع اقامتی، آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی گیلان

رئیس هیات مدیره جامعه هتداران گیلان گفت: 270مجتمع اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان و اماکن اقامتی بین راهی (متل)، با 80 هزار تخت آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در ایام نوروز است.

کد مطلب: ۴۷۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، حسن مهروراصلی اظهار کرد: برای تشویق هتل داران در جهت رعایت استاندارد سازی، در حال حاضر فقط هتل هایی که موارد استانداردسازی نظیر تجهیز امکانات، ارتقاء سطح آموزش نیروی انسانی کارآمد مطابق با معیارهای گردشگری جهانی در آنها رعایت شده، 12درصد افزایش قیمت خواهند داشت.
وی با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی از 15 اسفندماه امسال خاطرنشان کرد: 50 درصد پذیرش هتل ها بصورت اینترنتی ، 35 درصد حضوری و 15 درصد برای مهمانان در راه مانده و اضطراری برای حداقل یک شب خواب انجام می شود.
رئیس هیات مدیره جامعه هتل داران گیلان افزود: باتوجه به وجود امنیت به عنوان اولین شرط حضور مسافر و تعیین مقصد سفر و همچنین جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار در کشور ، انتظار می رود با فراهم سازی شرایط لازم توسط مسئولان بخش گردشگری، شاهد رشد حداکثری گردشگران خارجی به کشور و افزایش رشد اقتصادی در کشور باشیم .
مهروراصلی ایجاد تنوع خدمات و زیباسازی و تجهیز مبلمان شهری و بازسازی اماکن تاریخی و تنوع خدمات دریایی را از الزامات مدیریت شهری برای جذب و ماندگاری هرچه بیشتر مسافر و گردشگر عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: هدایت سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در اماکن تفریحی سرپوشیده به نحوی که گیلان حتی در فصل زمستان هم حضور گردشگر را در خود مشاهده کند، با حذف برخی قوانین دست و پاگیر سرمایه گذاری میسر می شود.
بالغ بر 20 میلیون گردشگر در ایام تابستان و تعطیلات نوروز به استان گیلان سفر می کنند.
دریای خزر ، تالاب انزلی ، موزه میراث روستایی ، جواهردشت رودسر، چشمه های آب معدنی ، قلعه رودخان، شهرک تاریخی ماسوله و ییلاقات تالش تنها بخشی از جاذبه های گردشگری گیلان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار