کارشناس همیار گاز شهرستان طارم:

دانش آموزا ن طارمی باروشهای مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی آشنا می شوند

بیش از 305 نفر از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی این شهرستان با روشهای مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی آشنا می شوند.

کد مطلب: ۴۴۶۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، " محمدگلی راد " با اشاره به آغاز اجرای طرح همیار گاز در مدارس شهرستان افزود: با اجرای طرح دانش آموزی همیار گاز، دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: با برگزاری کلاسهای آموزشی برای مقطع پنجم ابتدایی و همچنین با اهدای جوایز و توزیع بسته ها و اقلام آموزشی با محتوای گاز طبیعی، دانش آموزان را با نکات ایمنی، مصرف ایمن و بهینه و ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی آشنا می کنند.

گلی راد تصریح کرد: اجرای این گونه طرحها نقشی مهم و تاثیر گذار در نهادینه کردن فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی دارد .

وی با اشاره به طراحی و توزیع کتابچه ˈ آیا میدانید؟ ˈ، دفتر منقش به مطالب ایمنی و مصرف بهینه و کارت همیار گاز، با هدف ایجاد دیدگاه صحیح نسبت به گاز در دو بخش ایمنی و بهینه سازی مصرف بین دانش آموزان گفت: اعطا کارت همیار گاز به دانش آموزان و ترغیب آنان به انتشار مطالب آموخته شده با معرفی آنان به عنوان همیاران گاز، از مهم ترین اقدامات در راستای حضور پر شور و مثمر ثمر دانش آموزان در این برنامه فرهنگی است.

کارشناس همیار گاز خاطرنشان کرد: مشترکین متعهد با رعایت هر چه بیشتر نکات و مسایل ایمنی و مصرف بهینه گاز، ترویج این فرهنگ مهم را در محیط خانواده نهادینه کرده و شرکت گاز را بیش از پیش در مورد ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی، یاری کنند.

لازم به ذکر است این طرح برای دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی دبستان های در جاهایی که از نعمت طبیعی گاز بهره مند هستند اجرا و بیش از 305 نفر از دانش آموزان این شهرستان با روش های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی آشنا می شوند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار